دیار ِقاصدک
دیار ِقاصدک

دیار ِقاصدک

روزنوشتهای روزه داری۱۰

  السّلام ای روزه داران السّلامعاشقان مخلص ماه صیام

 

فقط برای دوستانی که با ادب و احترام انتقاد کردند میگم لطف کنید روزنوشتهای روز۱۳ را بخونید.برای اون بی هویتی که القاب سزاوار خانوادگیش را نثارم کرده چیزی ندارم.برو خدا عوضت رابده!۱۴رمضان


کسانیکه دهه شصت را بیاد داشته باشند حتماً اگر به خاطراتشون رجوع کنند یادشون میاد که در آن دوران دربرنامه های ورزشی بخصوص ورزش کشتی و وزنه برداری تصویربرداران و همینطور بینندگان با چه محذورات و معذوراتی روبرو بودند!.مثلاً هنگام پخش کشتی دوربین از بالا ورزشکاران را نشون میداد و اونم بصورت نصفه نیمه!.تا اینکه فتوایی از مجتهدی روشنفکر و رهبری فرزانه کار را برهمگان تمام و آسان گردانید!.حضرت امام خمینی(ره) منعی برای نمایش بدنهای نیمه عریان ورزشکاران قائل نشدند و این شد که امروزه دیگه راحت همه میتونن واضح همه چیز را ببینند و درحقیقت امام اختیار را دادند به بیننده که با چه نیّتی ببینه.!.ویا درباب حرام بودن آلات موسیقی با فتوایی که برای پخش سرودی به خوانندگی گلریز و بمناسبت شهادت شهید مطهری دادند در حقیقت موسیقی سنّتی ایران را از خطر نابودی نجات داده و الحق بعداز این فتوا شاهد آثاری فاخر از اساتید موسیقی سنّتی بخصوص استادشجریان بوده و هستیم. 

(درادمه سخنان شبهای قبل)امام مرد زمان خود بود.فقه و علمش محدود به 1400سال پیش نبود.امّا هم در زمان حیات،هم پس از ارتحالش کم نبودند متحجّرینی که در قبال این مواضع به سختی ایستادگی کرده و حتی این روزها در پی حذف اندیشه و تفکّر پویای امام خمینی اند.شاهد ِسخن از راه رسید

محموداحمدی نژاد درمراسم روزخبرنگار و در حاشیه بمناسبت تجلیل از استاد! افتخاری فرمودند:همه میدانیم که نظر مقام معظم رهبری و سایر مراجع محترم این است که فراگیری و نواختن آلات موسیقی حرام است. بنده میخواهم این مژده را به شما بدهم که استاد افتخاری قصد دارند از این پس تمامی آوازهایشان را بدون کمک گرفتن از این آلات حرام اجرا کنندوحشتناکسبز

ازدوستان عزیزخواهش میکنم بسنده به نوشته بنده نکرده و سرچ کنن توگوگل و نظرات امام و اکثر علما را در مورد موسیقی بخوانند.اکثریت علما نفس موسیقی را حرام اعلام نکرده اند بلکه با نوعی ازموسیقی مخالفت نموده اند..امابه غیراز این مبحث بشنویم نظرات رییس جمهور درمورد استادشجریان را که در خلال همین برنامه  عنوان داشتند!دروغگو

پس از انتخابات، عده ای که آرزوهای خود را نقش بر آب می دیدند دست به آشوب زدند.یکی از این آشوب طلبان، فردی بود که ادّعا میکند درموسیقی و آوازسنّتی بی رقیب است حال آن که نظرسنجی های دولت نشان میدهد که تعداد طرفداران استاد افتخاری، ده ها برابربیشتراز ایشان است.وانگهی همۀ اعضای هیئت دولت،شورای نگهبان،مجلس شورای اسلامی،مجلس خبرگان و البته تمامی ائمۀ جمعه به این نکته اذعان دارند که صدای استادافتخاری! بسیارشیرین تر و دلنشین تر از صدای آن شخص استدروغگوسبزدروغگو

اولاً برما معلوم نیست که چه زمانی اقدام به این نظرسنجی کردند که چنین قاطعانه از تمامی ائمۀ جمعه هم هزینه نموده اند و ثانیاً جهت روشن شدن ذهن همگی بدنیست عرض کنم که استادشجریان در نظرسنجی یک نهاد اروپایی که مخصوص موسیقی ملل هست رتبه نهم را کسب نموده قابل ذکرآنکه برای اینکه کسی نگه اکثر آرا را ایرانیان داده اند فقط 9 درصد آرا از ایران بودههورا
و اما ادامه اون مراسم که اتفاقا باعث روشنگری هم شده را بخوانیم: 

سبزدروغگوافتخاری:آقای احمدی نژاد شما چشم امیدِ6میلیارد مردم جهانید!سبزدروغگو

در پایان مراسم،استاد! افتخاری ضمن تشکر وقدردانی از زحمات شبانه روزی رئیس جمهور گفت:همانگونه که ایشان فرمودند من به سبب احترام به ولی امر مسلمین جهان و مراجع محترم تصمیم گرفته ام ازاین پس برنامه هایم را بدون کمک گرفتن ازآلات حرام موسیقی اجرا کنم.شاید دروهلۀ اول این موضوع کمی عجیب وغیرممکن بنظر بیاید امّا بنده برای این مشکل چاره ای اندیشیده ام!من تعدادی هنرمند که استاد تقلید صدا هستند را استخدام کردم و درهنگام اجرای مراسم، هر کدام از آنها با دهان شان صدای ِ یکی از آلات موسیقی رابیرون می آورند وبدین ترتیب هم موسیقی سنتی ما اصالتش حفظ خواهد شد و هم فرمان رهبر معظم انقلاب اجرا می شود!هورادست

تصوّرش را بکنید.مثلا استاد! افتخاری در مایه بیات ترک دارن نغمه سرایی میکنند و نیاز به صدای نِی دارند اونوقت یک هنرمند! دستش تو دهنشه و داره زورمیزنه! تا صدای نِی از دهان بیرون آورد!.چه مسخره بازی که نخواهدشد و الحق که بلیط های این کنسرتها خریدن داره تا ملت آی بخندند آی بخندند که نگو.بخصوص اگر اون هنرمند(ببخشید) صدایی شبیه نِی نه از دهان ! بلکه ناغافل از نهان بیرون آورند.خجالتاضطرابقهقهه

آقای افتخاری.متأسفم برای خودم که ازنوجوانی تمامی آثارت را جمع کرده و کلکسیون برا خودم درست کرده بودم.فرق هنرمندمردمی تا مُطربهای درباری به همین است که شما به نحو احسن درحال انجامش هستید.به شخصه تمام آثارت رابرخود وخانواده تحریم کرده و کلکسیون را هم میندازم توسلط! آشغال.عصبانی

پ.ن:توهیئت هفتگی وقت افطار همه داشتند دنبال سی دی ربنّای شجریان میگشتند تا قبل از اذان برای مراسم قبل از افطار ِروزه داران بذارن.آخه هیئت مون همگی سبزندمغروراز همین امروز یک ربع قبل از اذان تلویزیون را خاموش یا سایلنت میکنم و گوش جان به ربنّای استاد خواهم داد.قلب 

پ.ن 2:جهت ملاحظۀ تصویری دلنوشته امشب اگر دوست داشتید سری به وب این دوست عزیزبزنید http://1mp.blogfa.com  

بقول خودشون:دعوتید برای یک بوس چشمکشیطان

قلبقلب

 التماس دعا تابعد یاعلی مدد

نظرات 57 + ارسال نظر
شاپرک شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:44 ق.ظ

سلام ...دهمین روز ضیافت الله بر شما خوش و گوارا باد


دعای روز دهم ماه مبارک رمضان در قالب شعر

یا اله الخلق ای حیّ مجید
یا عظیم الخیر ذوالبطش الشدید

این چنین فرما که با قلب و زبان
در توکل چون جبل باشم سدید

هم بپوشم چشم از خلق زمان
ننگرم جز بر تو ای ربّ حمید

کارها را بر تو سازم وا گذار
چون که هستی صاحب الفعل الرشید

می ندانم کس موثر در وجود
جز تو ای دانا به احوال عبید

در عداد رستگارانم شمار
در زمان برزخ و یوم الوعید

گر چه جزو فائزین باشم خوشم
این تلطف نیست از مولا بعید

هم نشانی در بساط اهل قرب
در صف خوبان کنی ما را پدید

در مکان اهل عزت جا دهی
عند اهل القرب فی قصر مشید

حق احسان تو بر عالم تمام
ای که هستی مقصد شخص سعید


ک سوم رمضان گذشت. بر خدا توکل کن تا از سعادتمندان درگاه و مقربان پیشگاهش باشى. او را بطلب که هدف نهایى جویندگان است.


خدایا! مرا در این روز از آنانى قرار ده، که در تمام امور بر تو توکل کنند و نزد تو سعادت یابند و از مقربان درگاه تو باشند به حق احسانت اى منتهاى آرزوى جویندگان!
التماس دعا

مریم شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:57 ق.ظ

سلام
امروز روز رحلت بانوی گرانقدر اسلام و حامی و پشتیبان فداکار و با صلابت نهال تازه روییده اسلام، خدیجه کبری است. بانویی از خود گذشته و با ایمان که انیس تنهایی ها و سختی های پیامبر بود و مایه تسلی دلِ آن رسول مهر. بانویی ثروتمند که از همه اموالش در راه اسلام گذشت و ذره ای از جان و مالش دریغ نکرد. لحظه به لحظه اش را صرف خدمت به پیامبر فرمود و در همه سختی ها و گرفتاری ها خود را شریک پیامبر دانست و خود را در تحمل بار همه دردهای پیامبر سهیم کرد. او چنان به اسلام و پیامبر عشق ورزید که جز نور محمّدی و شمیم خوش اسلام دل به چیز دیگر نسپرد و برای هیچ چیز دیگری ارزش قائل نشد. رحلت این بانوی بزرگ تسلیت باد.

ببخشید..اصلا یادم نبود به این موضوع اشاره کنم
آخه حتی سیمای میلی هم ندیدم چیزی بگه
ممنون از یادآوری تون..منم به همگی تسلیت عرض مینمایم

پرستو شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:10 ق.ظ http://sekanjabin1.blogfa.com/

سلام قاصدک عزیز
راستش منم سی دی کامل آهنگاش رو دارم، ولی الان دیگه گوش نمی دم .
قبلنا حتی تو کنسرتش هم شرکت می کردم،ولی الان پشیمونم .
آدما چه راحت به خاطر جاه و مقام،رنگ عوض می کنن !!!!

راستی : جواب سوالم رو ندادین!

جوابتون را کامل اومدم وبلاگتون دادم.
ممنون ازحضورتون..اما کدوم سوال؟؟؟!!!!
بعدنوشت: داشتم سحری میخوردم که یادم افتاد سوالتون چی بود
درمورد برنامه نود و دیدن چهره و حرفهای آجورلو بودآره.دیدم.خب این تازه اولشه.چون ایشون فکرکرد مثلا هدایتی و اعضای هیات مدیره پشتش میایستند اما دیدکه نخیررررررررررررررررررررررررر..تازه.امروز هدایتی دونفر را به اعضای هیات مدیره اضافه کرد تا کار دست آجورلو بیاد و دیگه تندروی نکنه.پیش بینی قاصدک:آجورلو بزودی یابرکنار میشه ویا میاد و میگه:بعلت مشغله کاری زیاد و اینکه باید پاسدار انقلاب باقی بمانم پس استعفا میدم
آقایون در سن۴۰سالگی که اول چل چلیه! بازنشسته میشن اونم با حقوق سرداری! بعد چندنفری یا مخابرات را میخرن یا بانک تاسیس میکنند و دست آخر منت هم میذارن که پاسدار انقلابیم! اگه پاسداری چرا لباس را از تنت بیرون اوردی؟؟خب بازنشسته شدی و داری حالشو میبری.منت نذار لطفا!پرستوی گرامی.ببخش که مجبورشدم جواب سوالتون را اینجا بدم.امیدوارم که بیایید و بخونید.البته اینا نقطه نظرات من بود و حتما هم وحی منزل نیست اما خب مالک این دیار منم! و دوست دارم آنچه باشم که می اندیشمپس لطفا (منظورم شما نیست) کسی نیاد بگه چرا خط قرمز را رد کردی؟
بقول سمانه خانوم:دلم میخاااددد

مهدی(چند لحظه لطفا) شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:20 ق.ظ http://1mp.blogfa.com

سلام
قربان صفا و مرام شما
اولا بر خود واجب دیدم وب شما را لینک کنم
دوما اون کد آهنگ رو چرا نذاشتید؟!
سوما:بنده رو هم اگر قابل دونستید لینک کنید

ممنون از لطفتون.
باعث افتخاره لینک کردنتون(افتخاری نه هااااا)منظور اینکه باکمال میل لینکتون میکنم.اما چرا نوشتید دیگه آپ نمیکنید وبلاگتون راپس؟؟؟ در مورد اون کد آنگ.خب این شبها نمیشه اهنگ بذارم تووبم بخاطر فلشهای دعای روزانه.علت دومش را هم اومدم و توضیح دادم.اما درکل ممنونم بابت لطفتون.ایام خوش.یاعلی مدد

فاطمه شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:21 ق.ظ

سلاااااام به به من همچین اینجا رو منور کردم با حضورم!

سمانه جون خبری ازش نیست بگه اول یا دوم یا سوم والی اخرررررررررررر

سلاممممممممممممممممممممم..اره خب
سمانه خانوم فقط دیشب تونست اولللللللللللللل را بگه.اونم چون شاپرگلیش! نیومده بود

مریم شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:21 ق.ظ

قاصدک عزیز ؛ دو سه بار سر زدم دیدم اپ نکردید فکر کردم یا شما منزل عروس خانم مهمونید یا اینکه ایشان به اتفاق خانواده مهمان شما هستند ! ولی با دیدن آپ امشب فهمیدم اشتباه کردم .
خسته نباشید مطمئنا خیلی برای این آپ زحمت کشیدید و وقت گذاشتید دستتون درد نکنه ، خیلی قشنگ نوشتید ( من کشته مرده ی اون شکلکهایی هستم که شما استفاده می کنید )

... اتفاقا چند روز پیش من به طور اتفاقی به وبلاگ قبلی آقای شکوری سر زدم آدرس وب قبلیشون اینه :
http://man-to-ostad.blogfa.com/
اینطور که متوجه شدم آقای شکوری به خاطر علاقه به آقای افتخاری وبلاگی به نام (من - تو - استاد) درست کرده بودند و در اون وبلاگ آثار آقای افتخاری رو معرفی می کردند ، جالبه که آقای شکوری این وبلاگ رو به تازگی به این دلیل تعطیل کردند :
( از آنجا که اخیرا از جناب استاد افتخاری اعمال دور از شان انسانیت دیدم و شنیدم این وبلاگ برای همیشه بسته شده.از این رو خرید کارهای علیرضا افتخاری را تحـــــــــــریـــم میــــکنـم.کسانیکه کنجکاوند آلبومهای جدید علیرضا افتخاری را بشنوند میتوانند برای دانلود بصورت کاملا رایگان و راحت به وبلاگ جدید من مراجعه نمایند. )

جا داره ما از آقای شکوری به خاطر این اقدام ارزنده شون تشکر و قدردانی کنیم
آفـــــــــــــــــــــــــــــــــــــرین بر آقای شکوری
... قاصدک عزیز ، من هم مثل شما خرید کارهای آقای افتخاری رو تحریم می کنم و لی به صورت رایگان اونها رو از وبلاگ جدید آقای شکوری دانلود می کنم !

از کجا فهمیدید؟؟!!اتفاقا مهمون بودیم همونجا که گفتید
خانوم معلم.آقای شکوری از دوستان خوب خودمه دیگه
همدیگر را لینک کردیم.کسی هم نگه لب بود که دندون اومد
اما من حتی دانلود اهنگهای ایشونم تحریم میکنم

فاطمه شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:26 ق.ظ

فکر کنم خودم شدم الی اخر!!!!

مریم خانم که هستند یه سلام گرم دارم خدمتشون خوبه تو این شبای عزیز حضورشون همچین محکم و گیراست!نماز و روزهاتونم قبول باشه خانمی(این کامنت فقط واسه مریم بانوست!)دلمون تنگیده بود کجا رفتید اونم بی سر و صدا بخدا هی خودتون کار خوبی میکنید از نت رفتید دست ما رو هم بگیرید تا بتونیم دل بکنیم از این دنیای مجازی که دلمون خونه از دستش!ولی مگه میتونیم بریم!

دهه ی ۶۰ ما که نبودیم که یادمون بیاد امام خمینی چه فتوایی دادن ولی همینو میدونم که بعد از انقلاب حتی شطرنج،بوکس حرام بود ولی امام خمینی(ره)ازاد اعلام کردن این دو ورزشو!ولی از این یکی خبر نداشتم که از بالا فیلمبرداری میکردن اونم بخاطر همین مساله ای که گفتید!

من امشب شدم واسطه فقط
هی بایدبرا همه بنویسم.فلانی خودش میاد جواب میده
دهه شصت تلویزیون مسابقات کشتی را (تصور کن صفحه تلویزیون از وسط به دونیم باشه )!!.اونطوری نشون میداد تااااا فتوای امام.

مهدی(چند لحظه لطفا) شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:27 ق.ظ http://1mp.blogfa.com

راستی لینک همین مطلب شما هم متقابلا به پست اضافه شد

باعث افتخار مجدده!!ممنون
خداکنه لایق این همه لطف و محبت باشم

مهدی(چند لحظه لطفا) شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:30 ق.ظ http://1mp.blogfa.com

پس حالا که عجله ای ندارید باشه تا یک کد باحال با سرعت لود بالا سفارشی و داغ بسازم اساسی
مطمئن باشید فراموش نخواهم کرد
درود تا بدرودی دیگر

آخه شرمنده کردنم حدی داره
منکه آب شدم رفتتتتتتتتتتتتتتتتت
یکی یه تیکه پارچه ای؛کهنه ای؛چیزی بیاره منو جمع کنه

فاطمه شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:31 ق.ظ

دعوتید به یه بوس!!!!اونم چه نوع بوسی؟باید ذکر میکردن

صدای شجریان هم به تاریخ پیوست!!!دیگه تو خواب فقط صداشو ببینیم!!!!حرف زدن در اینمورد دیگه بابایی بی فایدس نه گوشی هست واسه شنیدن نه اینکه کسی به نظر مردم اهمیت میده هر کاری که خودشون فکر میکنند درسته مابقی بهانه ست!!!

خب قبول دارم.عنوان منتخب برا آپ شون تحریک آمیزه و دارای بار منکراتیخب یعنی چی دعوتی به یه بوس؟؟!!
شجریان زنده ست و همیشه درقلب همه تا ایران زنده ست
خدارحمت کنه مرحوم محمد نوری را.اما گرچه پرکشید و رفت ولی هنوزهم آوا و نغمه های دل انگیزش درهرسینه ای محفوظه و جاری
اینان چهره های ماندگار این دیارند.حتی در دیارقاصدک

مریم شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:31 ق.ظ

یادم رفت از شاپرک عزیز تشکر کنم اول : به خاطر دعای روز دهم
و بعد ، برای نوشتن داستان قشنگ پیرزن و نوه ش .
ممنون شاپرک جان ، من این داستان رو تا به حال نشنیده بودم واقعا درسته ، موعظه و تذکر ، زنگار رو از دلها پاک می کنه .
سمانه کجاست ؟ فکر می کنم به مناسبت دومین سالگرد عقدشون ، با امیر قلب قلبی جشن و پایکوبی راه انداختند! مبارکه !
خوبی پرستو جان ؟ ای عاشق ......

شاپرک خودش میاد برا تشکر اما
خب لو ندید سوژه بعدم را.حالا من یه سوتی دادم و کامنت خصوصی را علنی کردم آپ قبلی و زود هم حذفش کردمالبته همچین هم زود نبودهاااا..آخره شب اومدم از کامنت سمانه خانوم متوجه شدم که لو رفته ماجرا
سمانه خانوم هم.سلام دارن خدمتتون.تا حدودیک و نیم بوده اما اپ نکردم رفت خوابید
پرستو هم خودش جواب خواهد داد

فاطمه شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:35 ق.ظ

کم کاری منو ببخشید بابایی!سعادت ندارم هر شب بیام پیشتون وگرنه خودتون میدونید اینجوریا نیستم که از یه اپتون بگذرم!بهرحال لطف شما همیشه شامل حال من بوده وهست!اینو بذارید به حساب کم سعادتی و بی حوصلگی من!

ولی من تو این موندم چطوری اینهمه سوژه پیدا میکنید اونم یکی از یکی بهتر مثل هلو ابدار و تازه!

یه زمانی ما رو تا دو هفته تو خماری یه نوشته میذاشتید اینقده می اومدیم ورو مینداختیم واسه یه اپ دیگه رومون نمیشد بیایم سراغتوناز این شکلک چشمک خوشم میاد میمونه عین کسی که یه قسمت از صورتش سکته کرده باشه!!!!

ممنون.کم کاری نبوده که.خب زندگی مهمتره تا سرزدن به هذیونهای قاصدک
درمورد پیدا کردن سوژه:کلی خندیدم!
اما خب.تو وب قبلی نمیذاشتن دیگه.میدونی که(همونشلکل سکته ایه)
اما نبینم به اسکای کسی بد بگه هاااااا
البت شما از قدیم الایام ازهفت دولت آزاد بودید

فاطمه شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:38 ق.ظ

اینهمه کامنت بخاطر جبران این چند مدتی که نبودم وشاید نخواهم بود!!!!!!ولی میام زود به زود بهتون سر میزنم حالتونو از برادرزادتون میپرسم!کارمون به جایی رسیده ازتون بیخبریم ولی یکی هست که فرت و فرت واسمون خبر میاره جای نگرانی نیست!فردا کلمو میبره ابجی بنده!

ما به کیفیت مینگریم نه به کمیّت
یعنی اینکه:صدتا کامنتم بذاری میره توآرشیو روز دهم ماه رمضان
اما ممنون.خیلی خیلی هم ممنون و ببخش نمیتونم خدمت برسم
برادرزاده تون یعنی همون آجی جونتون؟؟!!نترس.کله تو نمیبره فقط
اگه میخوای شاکی بشه جرات داری بگو:نو که اومد به بازار...
راستی.مگه نمیدونی نوشتنه کلمۀ فرت و فرت هم باعث اینجوری شدن یه نفر میشه

مریم شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:47 ق.ظ

قاصدک جان ، به نظر من اینکه افتخاری مجبور شده برای در آغوش گرفتن و بوسیدن احمدی نژاد ، دلیل و برهان اقامه کنه ، یک پیروزی برای جنبش سبز به حساب میاد !
دلایلی رو که افتخاری بیان کرده رو حتما خوندید : ( وقتی شخصی مثل رییس جمهور یا هر کس دیگری مقابلم بایستد، من می بوسمش. من خاک پای همه‌ام. مثلا من چه می خواهم. چه نیازی دارم آخر؟ هر کس جای من بود همین کار را می کرد.

* یک‌سری می گویند نباید این کار را می کردی. آن ها نمی فهمند. من این را روی حساب این می گذارم که خیلی ها داغ‌اند و نمی دانند. وقتی من در همایش صدا و سیما دعوت دارم و روز خبرنگار است، باید ادب به جا بیاورم و از شخص اول که آنجا نشسته تا هزارمین نفر باید به همه عرض ادب کرد.
* می‌گویند افتخاری چرا این کار را کردی؟ ادب به جا آوردن، چرا ندارد. ... )
یک نفر نیست به افتخاری بگه یعنی چی که گفتی ( آن ها نمی فهمند) ؟!
آقای افتخاری مردم می فهمند ... خیلی هم خوب می فهمند این شما هستید که نَوَفهمید ! شاید هم خودتون رو به نفهمی زدید !



خانوم معلم عزیز.جوابتون را از شعری که دوست عزیزم! اقای شکوری دوستشون براش فرستاده و آخر پستش نوشته میدم:
هرجاکه سکه هست ، همانجا شکار کن
زین پس به ننگ نام خودت افتـــــــخار کن
از ما مـجو تـو به به و احســنت و آفـــرین
جــای دگـــر برو طلــب اعــتــــــــــبــار کن
هر جا که هست صحبت موسیقی و هنر
یک لحظه هم در نگ نفرما، فرار کن

اما اینکه گفتن دیگه با صدای دهان ساز میزنند هنرمندان استخدامی شون!
اولا که این توهینهیه به تمام مردم و همچنین اساتید بزرگ موسیقی فاخر ایرانی و درثانی تجسم کنید همچین کنسرتی را..چه خودشو مضحکه دست هاله! قرار داده!!!(خدابگم چکارش کنه که مجبور شدم اسم انتخابی و مخفیانه مون(هاله) را علنی بگم

فاطمه شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:15 ق.ظ

یادم رفت بگم درسته که اون یکی وبلاگ قبلیتون یه مزایایی داشت ولی به گمانم اینجا بهتره اخه خیلی راحت لود میشه!دیگه جونمون بالا نمیاد!

میگم اقا جون دوستان جدیدی میان وبتون بهتون تبریک میگم همچین گرم وصمیمی هستند که باباییم از خجالت اب میشه!!دوستان بجای ما لطفشون ایشا...همیشه شامل حالتون باشه!

دیگه برم به زور چوب کبریت چشامونگه داشتم نمیدونم چی میگم فکر کنم دارم به پای هذیانات شمام میرسم!ولی شکسته نفسی میکنید ادم با خوندنشون جون میگیره!به همین هذیانات ادامه بدیدکشته مرده زیاد داره!

شب خوبی داشته باشید...التماس دعا..ویاحق

خب من فکر کنم بخاطر قالبش باشه یا احیاناْ تعداد آپهای گنجانده شده در صفحه اول که دیر یا زود لود میشه.تجربه این چندشب اینو بهم میگه
خب درسته دوست جدید پیدا کردم.اما باورکنید ایشون از جنس ذکوره و اسمش هم آقا مهدی شکوریهاینوگفتم تا نکنه خدانکرده فکر کنید رقیب از در درآمد و کارتون سخت شدهالبته شما زیاد! تواین فکرها نیستید.ته تغاری همش دنبال سیم خاردار میگردهالبته فعلا درگیر کار و زندگیه و فرصت شخم زدن وب منو نداره
درضمنشم!.این کامنتت سرتاسر بوی تیکه انداختن میدادهااااااا
اما.کماکان ازهفت دولت آزادی.بقیه دولتها هم سهم دخترعموتون
ممنون از محبتت.خوش باشی.التماس دعا.یاعلی مدد

دوست سبز شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:14 ق.ظ

سردار نقدی: آمریکا عاجزانه درخواست مذاکره دارد ولی ما نمی پذیریم!!

رئیس سازمان بسیج مستضعفین امروز آمریکا عاجزانه از جمهوری اسلامی ایران درخواست مذاکره دارد ولی ما نمی پذیریم.سردار محمدرضا نقدی شامگاه پنجشنبه در یادواره 72 شهید پایگاه 6 شهید هاشمی با بیان اینکه آمریکا عاجزانه درخواست مذاکره با ایران را می کند و جمهوری اسلامی به سردمداران این کشور دست رد می زند، اظهار داشت:

اگر امروز در عرصه فرهنگ به جایی رسیده ایم که دنیا از فرهنگ ما استفاده می کند و همه قدرت های شیطانی برای در هم شکستن مقاومت ملت ما بسیج شده اند به خاطر سرعت بالای گسترش و نفوذ فرهنگ انقلاب اسلامی در دنیاست.
وی ادامه داد: امروز این فرهنگ نه تنها لبنان و فلسطین را تحت تاثیر خود قرار داده، کشورهای غربی را فرا گرفته و وحشتی که به جان دشمنان افتاده، آنها را به حرکت های بچه گانه وادار کرده است.نقدی اضافه کرد: امروز وظیفه ما خودسازی و تربیت نفس، تزکیه، جهاد فرهنگی، حفظ حجاب و عفاف اسلامی و تحقق جامعه اسلامی الگو برای عرضه به بشریت است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز دشمنان انقلاب اسلامی از نظر سیاست و اقتصاد در نهایت ضعف و از نظر فرهنگی در حال فروپاشی و اضمحلال هستند.

دوست سبز شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:15 ق.ظ

تفهیم اتهامات جدید به لاله حسن پور

از سوی دادسرای مستقر در زندان اوین
لاله حسن پور، فعال حقوق بشر، روز چهارشنبه مورخ بیست و هفتم مرداد ماه، جهت اخذ آخرین دفاعیات به شعبه ی 3 بازپرسی دادگاه انقلاب تهران، مستقر در زندان اوین احضار شد.بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، در این دادگاه که بدون حضور وکیل ایشان برگزار شد سه اتهام جدید مبنی بر توهین به رهبری، توهین به مقدسات و توهین به رئیس جمهور مطرح و تفهیم شد.


یکی از وکلای مدافع وی در گفتگو با گزارشگر هرانا اعلام کرد متاسفانه به ما وکلا اجازه ورود به دادسرای مستقر در اوین نمی دهند به همین دلیل من نتوانستم به همراه موکلم در دادگاه حضور به عمل رسانم.وی افزود، در تماسی که با خانم لاله حسن پور داشتم گویا اتهامات جدیدی به ایشان تفهیم شده است، اتهاماتی چون توهین به مقدسات اسلام از طریق انتشار "اسلام چه به ایران" نوشته ای از صادق هدایت در وبلاگ شخصی، توهین به رهبری از طریق انتشار یک دلنوشته در وبلاگ شخصی، توهین به احمدی نژاد از طریق انتشار یک دلنوشته در وبلاگ شخصی، به ایشان تفهم شده است.

وی هم چنین خاطر نشان کرد پیشتر اتهاماتی چون اقدام علیه امنیت ملی از طریق امضا کمپین نوجونان محکوم به اعدام، عضویت در مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران و شرکت در اغتشاشات عنوان شده بود.حسن پور در طی مدت بازداشت تحت فشار شدید بازجویان جهت اخذ اعترافات تلوزیونی قرار داشت.لاله حسن پور، فعال حقوق بشر روز سه شنبه بیست و پنجم اسفندماه در منزل پدری اش در تهران توسط اطلاعات سپاه پاسداران بازداشت و به بند 2 الف زندان اوین منتقل شد.وی دوازدهم خردادماه با قرار وثیقه ی دویست میلیون تومانی از زندان اوین به صورت موقت آزاد شد.

دوست سبز شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:18 ق.ظ

اوضاع جسمی نگران کننده عیسی سحرخیز در زندان

فرزند عیسی سحرخیز شرایط جسمی این زندانی سیاسی را بسیار نگران کننده اعلام کرد.به گزرش تحول سبز، مهدی سحرخیز با تاکید بر شرایط جسمی خطیر و فشار خون بسیار بالای پدرش در زندان رجایی شهر، نگرانی عمیق خود از سلامتی پدرش ابراز کـرد.

گفتنی است عیسی سحرخیز، از چهره‌های فعال سیاسی و مطبوعاتی در ایران است که در دوره ریاست جمهوری محمد خاتمی مدتی مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.سحرخیز پس از اعلام دادستانی مبنی بر معرفی خود، در دوزادهم تیرماه دستگیر شد و به زندان اوین انتقال یافت. پس از مدتی او را به زندان رجایی شهر کرج، تبعید کردند. سلامت وی مدتی است که به دلیل شرایط جسمی نامناسب و بیماری در خطر است.

دوست سبز شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:19 ق.ظ

پروژه های مختلف در شمال کشور به سپاه واگذار شد

امتیاز پروژه آزادراه تهران - شمال و تکمیل جاده هراز
چند هفته بعد از آنکه عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، از احتمال ورود قرارگاه خاتم الانبیا (وابسته به سپاه پاسداران) به پروژه احداث آزاد‌راه تهران- شمال (در شمال غربی تهران) خبر داده بود، اکنون نیز طبق دستور معاون اول محمود احمدی نژاد، امتیاز اجرای بخشی از عملیات توسعه محور هراز (شمال شرقی تهران) را، به قرارگاه خاتم‌الانبیا واگذار کرد.


به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران، محمدرضا رحیمی، روز گذشته با درخواست سیدعلی اکبر طاهایی، استاندار مازندران، مبنی‌بر "اجرایی شدن تفاهمنامه بین وزارت راه و قرارگاه خاتم‌الانبیا‌، در رابطه با اجرای قطعات باقی ماندۀ محور هراز" موافقت کرد.

بر اساس این تفاهمنامه، امتیاز احداث باند دوم محور هراز حدفاصل گزنک ـ آب اسک، طرح و اجرای آب اسک ـ زیارباغ به روش EPC، احداث باند دوم محور هراز حدفاصل تونل شماره ٢ تا ۶ و شماره هفت۷ تا ۹، احداث تونل سیاه بیشه و احداث باند دوم از پل بایجان تا گزنک به قرارگاه خاتم الانبیا واگذار شد.حداکثر زمان اجرای پروژه ۲۰ ماه و مبلغ پیش‌بینی شده برای اجرای همه قطعات ۱۲۴ میلیارد تومان است.

چندی پیش مهرداد لاهوتی، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با اشاره به احتمال ورود قرارگاه خاتم الانبیا (وابسته به سپاه پاسداران) به پروژه احداث آزاد‌راه تهران- شمال، گفته بود: این قرارگاه عنوان کرده از این به بعد قصد ندارد در پروژه‌های کمتر از صد میلیارد تومان وارد شود و خواسته کمیسیون عمران نیز از قرارگاه خاتم‌ همین است.

گفتنی است قرارگاه خاتم الانبیا، وابسته به سپاه پاسداران، تاکنون در پروژه های عظیم و سودآوری چون نفت، گاز، مخابرات و معادن نیز، دخالت و حضور جدی داشته و بسیاری از مناقصه ها را بدون طی کردن روند قانونی آنها تصاحب کرده است.چند هفته پیش نیز، عملیات اجرایی آزاد‌راه تهران - شمال که با مجموعا ١٢١ کیلومتر، که از آن به عنوان بزرگترین طرح راه‌ سازی ایران نام برده می شود، رسماً به سپاه واگذار شد.

ساخت راه آهن رشت ـ آستارا به سپاه واگذار شد

ساخت راه آهن رشت ـ آستارا به طول 160 کیلومتر با 3 هزار میلیارد ریال اعتبار و تجهیز کارگاه آن آغاز شد.به گزارش واحدمرکزی خبر، استاندار گیلان گفت : بر اساس توافق وزارت راه و ترابری ساخت راه آهن رشت – آستارا به طول 160 کیلومتر به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (متعلق به سپاه) واگذار شده است .روح اله قهرمانی افزود : با بهره برداری از این خط آهن مسافت این دو شهر 20 کیلومتر کاهش می یابد.آستارا با رشت 180 کیلومتر فاصله دارد.

آسمونی شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:58 ق.ظ http://www.a3emuon.blogfa.com/

سلام
راستش من از افتخاری خوشم می یومد به خصوص از شور عشق استاد که فوق العاده است! حتما با من موافقید و یا نیلوفرانه!!
من به اندیشه های استاد یا نگرش سیاسی ایشون کاری ندارم منتها
دقیقا از وقتی که موسیقی سنتی پاپ و یا راک و یا ... نمی دونم چی رو با هم قاطی کردو نمی دونم چه نوع موسیقی تحویل جامعه داد گوش نمی کنم چی می خونه!!
ولله تکلیف خودش با خودش معلوم نیست!!
در اینجا یه یاداوری از استاد بزرگ شهرام ناظری واجبه!!
واقعا استایدیه کیه که قدر بدونه!!
واقعا از افتخاری تجلیل کردند؟؟؟؟؟

بله.منم که گفتم تموم آثار ایشون(البته سنتی ها) را قبول داشتم.
تازه.ایشون همین کارشون را هم اسمشو نگرش سیاسی نذاشته که.البته توهین به منتقدینش را تا دلتون بخواد تو سایتها داره انجام میده آقای تواضع!
بله..اگر شک دارید حتما سرچ کنید اکثر خبرگزاریها هست.مثلا من ازفارس نیوز و خبر آنلاین برداشت آزاد کردم البته همراه با تحلیل شخصی خودم.
شهرام ناظری را هم فقط چون یکی دوتا شعر نو و نیمایی خوند ازچشمم افتاد.آخه از نظر خودم دور از شانشون میدونستم و یا اینکه نمیتونستم آثار شعرنو را که خوندن بذارم کنار مثلا نیستان.ولی در استاد بوودنشون شکی نیست.راستی حتما شنیدید که ناظری چندسالی هست بخاطر مواضع سیمای میلی و وزارت ارشاد گفتند توایران دیگه کنسرت نمیذارم؟!!

شاپرک شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:01 ق.ظ

سلام عرض ادب..

اولین دهه از ماه مبارک هم سپری شد !! عجبا ! چه سرعتی!

انشالله که تونسته باشیم از این خوان پربرکت بهره لازم رو برده باشیم ...

جناب قاصدک ! نوشتی بعد از فتوای امام امروزه دیگه همه راحت میتونن واضح همه چیز رو ببینن خب حالا چی نشون میدن که همه چیز رو ادم واضح ببینه ؟

اونقدر کارها وصدای افتخاری رو دوست دارم که فقط میگم متاسفم !! ولی قضاوتی نمیکنم و قول هم نمیدم که خودمو تحریم کنم ولی به قول شما کنسرت جالبی خواهد شد ...!!

بله خب.عمر گران مایه ست که داره میگذره.!
منظورم نشون دادن ورزش کشتی و وزنه برداری بود نه چیز دیگری
من نخواستم کسی حتما نظرم را تایید کنه و پیروی برای تحریم ایشون.
نخیر.شما مختارید برا هرتصمیمی.من فقط اینجا طرح نظرم را کردم و بس
قضاوتی هم نکردم.توکامنت دومتون هم همینو بنوعی دیگه گفتیدهاااا

شاپرک شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:07 ق.ظ

سالرزو وفات همسر ایثارگر ومهربان پیامبر عزیزمان هم بر شما تسلیت باد
در ضمن بهتره کمی با دقت تر برنامه های سیما رو ببینید ...نه تنها اعلام کردند بلکه نوحه هم گذاشتند ... از دایره انصاف خارج نشو قاصدک...!

خدمت مریم عزیز هم بگم که اختیار دارید خوشحالم که مورد پسندتون واقع شده ...

در پناه حق باشید التماس دعا

مراقب پله های پشت سرمان باشیم!

نخیر شما زود قضاوت نفرمایید.منظور من دیشب بود وگرنه بله سحری نوحه هم گذاشتندازکی تا حالا درس حقوق خوندید و وکیال الدوله شدید
پله های پشت سر؟؟؟منظور؟؟؟؟تهدیده یا خواستید اشاره به نیاز به بازگشت کنید و احتمالا توصیه به محافظه کاری یا؟؟؟خب چرا رمز آلود شدید امروز؟؟؟؟

مهتاب شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:16 ق.ظ http://parande-man.blogsky.com/

سلام دوست عزیز

به به چقدر قشنگ و ناز نوشتین ، به منم سر بزن

به به چه نظر شیوایی؟!!!
شرمنده تونم .این شبها وقت ندارم.اما حتما الان یه سر میزنم ولی مثل خودتون نوشتم ناراحت نمیشید؟؟!!

مهتاب شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:18 ق.ظ http://parande-man.blogsky.com/

سلام قاصدک سبکبال

خیلی عجله دارم و دوباره عصر برمیگردم

با سنت افطاری به روزم و منتظر حضور سبزتان

در پناه حق

ممنون از حضورتون..اگر شدچشم..خدمت میرسم.فعلا برم استراحت کنم و فکری بحال اپ امشبزنده باشید

سمانه شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:24 ق.ظ

سلام به عموقاصدک عزیزززززززززز

وای نمیخامممممممممممممممممممممممم

یه شب اینجا نبودماااااااااا چه خبر بوده..
خب نمیشد یکی به منم خبر بدههههههههههههههههه

اصلا با همه قهرم

دیشب خب وقتی اومدم دیدم کامنتی خصوصی گذاشتی که منتظر اپم ننوشتید منم رفتم بخوابم(خصوصی بوده مثلا الان عمومیش کردم) اونوقت چه جوری باید خبرت میکردم؟؟
اون شکلکها مال قهر نیست.اصلا در مرام بلاگ اسکای قهر معنا نداره برا همینم شکلکشو نمیذاره.

سمانه شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:27 ق.ظ

هههههههههههههههههههههههههههه
وایییییییییی خدا چه خنده دار بوده خب.
فکرکن ..ایشششششششششش

حیف شد نبودم بخندم به اینا که از اسلام فقط ایناشو چسبیدن ..

بعدم خب خوش به حالتون شما اون موقع یه فقیه درست و حسابی داشتید

نخنددددددددددددددددددددددددد
فرمودند مواظب پله های پشت سرمون باشیم

سمانه شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:31 ق.ظ

ایشششششششش
خب من افتخاری رو دوست داشتم..

ببینم اینم از چشمم میندازید یا نه

سیاسیم کردید بس نبود...

خحب بازم دوستش داشته باش.مگه من اجباری کردم کسی را؟!
فقط گفتم استادتون! رفتن دست بوسی و گفتن دیگه با ساز نمیخونم.!!

سمانه شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:46 ق.ظ

ایشششششششششششش

خب استاد حالا یه اشتباهی کرد..
اصلابابا من که به این خبر شک دارم اصلا هم تو توهم نیستم..
مگه بچه بازیه.. با دهن ..آهنگ بسازی



اگه طول کشید جواب دادنم داشتم برات مدرک پیدا میکردم:
اینو سرچ کن گوگل:حاشیه‌های سخنرانی احمدی‌نژاد در روز خبرنگار
فارس نیوز و رجا نیوز از سایتهای خود دولته و ربطی به سبزها نداره.حالا که شک داری به حرفهای من حتما برو اینا را بخون..ممنون اومدی

سلیمون شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:47 ق.ظ

سام علیک سالار
چاکر خواتیم ها میدونی که خو بریم این مطلب بلند بالا رو یه چک بکونیم بینیم چی گوفتی خو حضرت امام ازاد میکونن و اینا هم حامش می کنن و هم جرم و جنایت یه توف تو روشون که نه میدون موسیقی چیه و نه الات موسقی رو میشناسن بعد هم خیرسرشون ما ایرانی هستیم و جزو اولین کشورها که با موسیقی بزرگ شدن و نه حرام بوده نه میدونستن که حرام روزی یه همچین احمق های میان و الات موسیقی رو حرام میکنن ببخشید ها شرمند وجود نازنینت شدم خو سالار شوما هم میری میگردی هر چی مطلب سیاسیه میاری میزاری خو ادم نمی تونم ساکت بمونه خو دیگه با ایزه
برقرار باشی و پایند
زت زیاد

داش سلیمون.کفری نشو بااااااااااااااااااااا
فقط اینو اینجا میگم که هرکی شک داره به اصبل خبر حتما اگر دید جایی اشتباه نوشتم ممنون میشم حتما بهم بگه و منم اونقدر شهامتشو دارم تا رسما از همگی عذر خواهی کنم.
ببخش داش سلیمون.آخه خصوصی داشتم از چندنفر
این یه آدرس برا نمونه تا دوستان بخونن.باقیشم برن فارس نیوز
http://www.musicpars3.info/ftopicp-1383.html

شاپرک شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:07 ق.ظ

سلام مجدد

من قضاوتی نکردم !! فقط گفتم توجه میکردی دیشب نوحه گذاشتن قبل از پخش سریال ها ... این رو دیگه خودم با چشم خودم دیدم ....

کاملا هم متوجه هستم که شما اجباری به تحمیل کردن نداری منم نظر خودم رو نوشتم ...

رمز الود ؟ خیر جناب قاصدک این رمز الود بودن نیست ...فقط تیکه کلامیه که تصمیم گرفتم از این به بعد آخر کامنت هام بنویسم حالا به طور کاملا اتفاقی اولین بارش تو وب شما و این پست نوشته شد ...
شاد باشید و سلامت
مراقب پله های پشت سرمان باشیم !

منم تا اونجا که دیدم لااقل تا موقعی که پا تلویزیون بودم جز سحر چیزی ندیدم.شاید شبکه ای دیگه بوده یا استانی!
چه تکیه کلامی؟؟!!!!.
خودتون مواظب باشید.برا من وقتی مینویسید فکرمیکنم درمورد آپمه!!
خب برید بگردید یه چی زدیگه برا خداحافظی پیدا کنید.اصلا به منچه؟؟فقط برا من نذار.من نمیخوام پشت سرم را مواظب باشم..چون دشمن ندارم اگرم داشته باشم از جلو میاد.به پشت سری ها اطمینان کردم خب

سمانه شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:37 ق.ظ

راستی منم

روز رحلت حضرت خدیجه رو به همه دوستان و شما عموقاصدک
عزیز تسلیت میگم..

ولی عمو منم دیدماااااااااااااااااااااااااااااااااا

راست میگه شاپر ........

تلوزیونم گذاشت خب

ممنون.
اما شاپرتون! خودش به حدکافی میتونه دفاع کنه از خودش!!
راست میگی همونکه خصوصی نوشتی را بگوخودت باچشمای خودت دیدی؟؟؟؟؟

شاپرک شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:38 ق.ظ

یادمه که گفتید اجباری برای کسی ندارید و اینجا هر چی دلتون بخواد مینویسید !!!پس بذارید دیگران هم هر چی دلشون میخواد بنویسن !!!

پس من هم دلم میخواد که آخر کامنت هام این جمله رو بنویسم و شما و غیر شما هم نداره

شما میتونید به خودتون نگیرید یا اصلا نخونیدش!!

نوحه رو هم شبکه ی استانی نبود!

مگه من گفتم از پشت کسی قراره که خنجر بزنه بهتون که میفرمایید دشمن ندارم؟
ممنون از محبتتون
مراقب پله های پشت سرمون باشیم !

صدبار دیگه هم بیایید من میگم شفاف و واضح هم دارم میگم:
من
ندیدم
همیشه هم گفتم که بیشتر به دیده هام اعتبارمیبخشم تا شنیده هام.!
هرجوردوست داری بنویس.
اصلا منم همیشه عادت دارم هرکی اینو بهم بگه جواب بدم:بپا نیفتی

یه بنده خدا شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:52 ق.ظ

آقا کف کردمفکرشو بکنید که چه کنسرتی میشه من حتمآ میرم...شما هم بیایید ...
دعا کنید که به زودی این یارو یه کنسرت بزارهاون وسط همه میتوتنن به راحتی براش شیشکی ببندن با دهن
.کی میفهمه آخه چون همه دارن با دهن صدا در میارن
وای که کرکره خندس خدایی
خاک تو سرش کنند عوضی رو
کم این یارو ماموت آبرومونو همه جا میبره ..این یکی اسکل هم میخواد تو موسیقی آبرو بری کنه

شیشکی را خوب اومدی.کی به کیه؟؟راحت ببند

شاپرک شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:56 ق.ظ

ندیدن شما دلیل بر ژخش نشدن و دروغ گفتم من نمیشه !!!

بهتره کمی هم به دیگران و شنیده هاتون اعتماد کنید !!

ممنون از فتوای ازادی قلم در دیارت !

ممنون از توصیه ات حواسم هست که نیوفتم و...

مراقب پله های پشت سرمون باشیم!!

من گفتم شما دروغ گفتید؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
به آزادی قلم کاری نداره..نشون بده کجا گفتم دروغ ؟؟!!!!!!!!
بپا نیفتی

[ بدون نام ] شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:04 ب.ظ

راستی کامنت دونی شما هم که شد چت روم

خدازنده نگهداره استاد افتخاری و جماعت سوتی بده را

سمانه شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:11 ب.ظ


حالا که اینجا هم دموکراسیه
اعلام میکنم نه خیرم بنده خدا.. هیچم اینجوری نمیشههههههه

ای بابا این استاد افتخاری یه عمربا آبرو زندگی کرده.. این وصله ها بهش نمی چسبه..
.. این هاله الکی داده این چرت و پرتارو پخش کنن

اول برو تحقیق کن بعد بیا طرف استادتون! را بگیر.
آشتی هم هستم ها اما خب منکه آدرس سایت گذاشتم.
خودش داره میگه شما میگی نه؟؟
خب دلش میخاد! بادهنش ساز بزنه

یه بنده خدای دیگه شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:13 ب.ظ

حالا که سوتی داده..
بعدشم آره ایشالله زنده باشه..
بعدشم این بنده خدا من میدونم کیهههههههههههه؟؟؟

من نشناختم اون بنده خدا را اونوقت شما چطور شناختی؟؟
نکنه خودت بودی؟؟

همون یه بنده خدای دیگه شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:21 ب.ظ

نه خیرمممممممممممممم من نبودم ولی میدونم کیه؟؟

اصلا منو شما از کجا میشناسید؟؟؟؟

آواتارت لو داد خبآی پی را حالا نمیگم که دیدم.ایشش

شاپرک شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:23 ب.ظ

با اجازه ی اونهایی که خاطرشون از چت روم شدن کامنت دونی مکدر میشه یا شده یا نشده ...

شما کلمه ی دروغ رو به کار نبردید ...ولی وقتی میفرمایید صد بار دیگه هم بیایی من میگم ندیدم !!!و به دیده هام اعتماد دارم تا شنیده هان یعنی چی؟؟
یعنی دیده ی من رو قبول نداری و این یعنی من دروغ میگم ...!!
به هر حال ممنون از قبول زحمت برای پاسخ به کامنت هام ..

واما ...مراقب پله های پشت سرمون باشیم !

یادتون رفته من تو انتخابات این جمله را بارها در جواب کامنت دوستانی که میومدن تهمت میردن حتی به هاله میگفتم تا نبینم باور نمیکنم؟/
درمورد یه مثلا دوست هم که دیگه لازم به توضیح نیست
من کاری به تعبیر شما ازحرفم ندارم.میگم
من
ندیدم
مفهومه
یا
بازم
بگم؟؟
درضمن.نصفه شب شده من خوابم میاد هااا
واما..بپا نیفتی

سمانه شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:25 ب.ظ

آدمو برق بگیره .. اینجوری ضایع نشه.
شبتون بخیرررررررررررررررر عمو قاصدکی عزیززز

ضایع کدومه؟؟.یادته چقدر پز همین آواتارت را دادی؟؟ یادته گفتم یه روزی هم میشه که پشیمون بشی از داشتنش؟؟؟
حالا نمیخوایش من برات مشتری دارمشب و روزت بخیر.تمام

سمانه شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:43 ب.ظ

نه خیرممممممممممممممممممممممممممممم

آواتار خودمههههههههههههه دوستم بهم داده..دوسش دارم سرم بره آواتارم نمیره به مشتریشم بگید این دوندون طمع رو بکشه.. مال خودمهههههههههههههههههههه

بعدم هر وقت تشریف آوردید وبم .. اسپیکر روشن بیاین

مبارکت باشه..
میدونستم چرا گفتی روشن بیا.اومدم اما منکه با موسیقی سنتی مخالفتی ندارم.استادتون الان ازگذشته شون شرم دارند و گفتن حرامه با ساز و میخوان با دهن ساز بزنن

آقای میم شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:08 ب.ظ http://www.sangesaboore89.blogfa.com

سلام دوست گرامی
مدتی است با نام شما و کامنت هائی که می گذارید آشنا شدم . البته در بین دوستان هم فردی محبوب معرفی شده اید .
هر چه کردم که خواننده ای خاموش باشم نشد . دور از ادب است سر بزنیم و میزبان را بی جواب بگذاریم .
نوشته های من کمی از لحاظ ساختاری و انشاء با سبک کار و طرز بیان افکارتان تفاوت دارد . البته هنوز کارهای قدیم شما را نخوانده ام و شاید برای قضاوت کردن زود باشد .
در همین مورد که فرمودید عرض می کنم که بنده به شخصه ، موسیقی را دوست دارم . جدای از بحث بار مثبت و منفی همراه آن . خودم نیز از دور دستی بر آتش دارم و سازی برای تنهائی های دل خود ...
بر این باورم روح نواز بودن نت ها و هم هماهنگی با صدای برخواسته از دل برای سرودن ترانه ای در وصف معشوق و یا ... تاثیری زیادی در مخاطب دارد و این اصلی است انکار ناپذیر .
اما به فلسفه وجودی این معراج ذهن ، جوری دیگر بپردازیم و از موثر به اثر فکر کنیم ، آنوقت شاید نیاز به طی راه استادی داشته باشیم ...
شفاف می گویم ، اگر قرار باشد که ما برای بردن حظ و یا وصل به معشوق و خدایمان ، حافظ و سعدی و مولانا را مثل کف دست بشناسیم که باید تمام عمر را به تحقیق و تفحص و یا تجسس در کار ایشان کنیم ... ! از کجا معلوم که در سرشان چه می گذشت ... ؟؟ آیا به اقتضای زمان خود حرف زدند یا به رمز می نوشتند و ... ؟؟
پس شاعر جائی می فرماید :
هرکسی از ظن خود شد یار من ...
...
جناب قاصدک تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل

القصه ؛ زمانی که افتخاری از تصنیف های خانوم پوران و یا .. خواندند و اسم آلبوم خود را به یاد استاد یا مشابه آن عنوان نمودند آیا ایشان را نقد کردید ؟ که یاد آور جشن ها و پیاکوبی شرابخواران و مطربان و ... به نظر بعضی دیگر آمد ؟ ، یا ایشان شعرهای شعرای بزرگ را خواندند ؟
البته با این شباهت که با همان وزن و ریتم ترانه های قدیم هنرنمائی کردند !!
حرف من این است که چرا باید هنر را نیز به سیاست و تیغ چپ و راست آلوده کنیم ... ؟؟ فردا اگر فلان کسی که قرار است در تالار وحدت بیاید و با اعضاء بدن خود سر و صدا راه بیندازد حرفی زد که دیگری را خوش نیامد ، پرچم بالا بگیرند که ای بابا .. خبر نداشتیم که شیطان رجیم دهان این بنده خدا را مورد عنایت قرار داده بود !!
دوست عزیزی فرمودند که فلان وبلاگ آثار این آقا را به رایگان گذاشته است .
گوئیم اصلا این آقا را قبول ندارید ...
آیا باید گناه کرد ؟ آیا حق الناس اینجا معنی پیدا نمی کند ؟
طرف انصاف را باید نگاه داشت که شما هم بسیار خوب جواب دادید و تهیه آن را هم تائید نکردید !
یکی از راههای مبارزه تان با افکار ایشان همین است . شاید تندروئی پیدا شود و با یک نارنجک سبز خود را زیر ایشان بیندازد و یا با مداد پاک کن سیبیل های رنگی شان را پاک کند ... و ...
و کلام آخر :
اما تحریم ها و ضربه هائی این چنین به شخصیت افراد از نظر این حقیر فقط برهم زدن آشی است که برای جناحی خاص پخته می شه ..
من چه موافق باشم و چه نه دلم می خواهد موسیقی را ناب بشنوم و به دور از جناح بندی ها !

خوشحالم فضای وبلاگتون رو آزاد انتخاب کردید ...
و خوشحال تر از اینکه که توانستم فرصتی برای آشنائی با شما پیدا کنم .
یا حق

دوست گرامی و بزرگوار.جناب آقای میم.ممنون از حضورتون.
حقیرهم دورادور با شما شناختی اندک دارم وحقیقتاْ خود را لایق این صفتی که ارزانی داشتید نمیدانم(محبوب*)درحقیقت اقبال با من بوده که از رهگذر وب نویسی با دوستانی گرانسنگ چون شما آشنا شده و میشوم.
حتما میدونید که اهل بذل و بخشش عنوانهای پرطمطراق نیستم وصریح حرفم را میزنم.البته همواره با احترام.پس اجازه میخوام که استاد خطابتون کنم چراکه حداقل در طی مدتی که ردپای قلم زیبایتان را در وب دوستان دیده ام دانش و سواد و آگاهی شما را در اکثرحوزه ها بیش ازخود دیده ام.
جسارتاْ.من استادافتخاری را نفی نکردم همونطورکه نوشتم اتفاقا برهنرش صحه گذاشتم اما این روش اخیرش پاک زد اون ستاره محبوبم را از آسمان قلبم به حضیض کشاندکه مگر میشود هنرمندی تا بدین حد دچار حب جاه و مال گردد؟!.روی سخن و منظور دیگرم از این پست هم اهانت به استادی دیگر بوده.چرا که در مملکتی که ادعای دموکراسی دارد فقط بخاطر رای به کاندیدی خلاف جریان غالب بایدهمه حذف گشته یا اظهار ندامت کنند.
جناب میم؛حقیقتا خود را لایق بحث و مناظره باشما نمیدانم اما شما که به خوبی و بی حب و بغض همه جوانب این جریان را بخوبی شکافتید کاش به علت چرایی حذف نام استادشجریان هم اشاره میکردید.
جناب آقای میم.حقیر در هنگامیکه استادافتخاری آهنگهای پوران و مرضیه را اجرا کردند وب نداشتم و البته همون موقع هم با دوستان حقیقی حول همین آثار نقدها داشتم.اما دلنوشته هایم در این دیار بستگی به اخبار روز دارد.همانگونه که روزی بخاطر سلب آبروی فوتبالیستی به جرم روزه خواری معترض بودم امروز نیز به این خبر.
بله.من تحریم کردم(البته فقط برای خود) اما هرگز راضی به دانلودرایگان آثاری که صاحب اثر راضی نباشد نیز نبوده و نیستم.
تعریف ازخود نباشد اما حتی برای دانلود عکسی از وبلاگی محاله که ازصاحبش کسب اجازه نکنم.
جناب میم.این وبلاگ درحقیقت ادامه وب قبلی ام بود که متاسفانه جماعتی سبزستیز تاب تحملم را نداشتند و هرروز منصوب به صفتی ناروا میشدم.از طلحه و زیبر و خوارجی گرفته تا سبزاموی و سینه چاک صهیونیسم و قس علیهذا.به ناچار رو به این دیاراوردم.اما میتونید از دوستانی که معرف بودند بپرسید که هرگز به احدی حتی ازجناح رقیب اهانت نکرده و نخواهم کرد.نظر هرشخص برام قابل احترام بوده اما برای خود نیز حتی با همین اندک سواد دارای نظر و عقیده ای هستم و البته که هیچوقت خودرا برحق نمیدانم و حتما جایی هم احیانا دچارلغزش و اشتباهی شده ام.اما درست فرمودید.افراط و تفریط در هرگروهی یافت میگردد و همواره مواظب نارنجک های سبز نیز بوده ام.!.و هرگز اجازه نمیدم لااقل دراین دیار کسی به سبیل مبارک ایشون جسارت کنند.!
به هرحال.عذرم را بپذیرید که بعلت کمی وقت در ایام ماه مبارک رمضان جوابیه کامنتتون را اینجا گذاشتم.اما حتما دراسرع وقت خدمت خواهم رسید.
التماس دعای خیر.تابعد.یاعلی مدد

[ بدون نام ] شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:31 ب.ظ

اصل خبری که اینهمه روش مانور دادی کذب محضه! چقدر آبرو تو این زمونه بی ارزش شده. فقط میتونم بگم متاسفم

من نام منبع را امروز چندین بار نوشتم.خبرآنلاین.فارس نیوز.آخرین نیوز.تبیان نت.رجا نیوز.بازم بگم؟؟تازه.اینا اکثرشون ارگانهای رسمی دولتند
سایتهای سبز را ننوشتم چون فیلترند!!!.آخه مملکت آزادی داریم!
اما شما که برای آبروی نریخته شده مدیحه سرایی میکنید چرا درتاریکی محض قرارگرفتی؟؟.!.مگه حرف حق نمیزنی؟بیا تو روشنی.!
من ازتاریکی وحشت ندارم اما بیزارم.چون دوست و دشمن را نمیتونم تمیز بدهم.حرکت با چراغهای روشن و شفاف مطلوب تره..متاسفم که ندانستن نامت وادارم کرد اینقدر برات شفاف! بنویسم.اما فقط همین یک بار بود!!

دوست سبز شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:47 ب.ظ

شرایط روحی نامناسب مهدی کریمیان اقبال در بند 350 اوین

اخبار مختلف از بند 350 زندان اوین حاکیست شرایط روحی مهدی کریمیان اقبال از اعضای در بند جبهه مشارکت بسیار نامناسب می باشد. مهدی اقبال که بعد از حوادث انتخابات شب های جمعه در حسینیه دارالزهرا برای آرامش خانواده های زندانیان سیاسی دعای کمیل قرائت می نمود در تاریخ ۱۲ آبان ۱۳۸۸ ( گویا به جرم نوشتن شعار مرگ بر روسیه روی دیوار سفارت روسیه ) بازداشت و بعد از مدت ها بازجویی و شکنجه روحی تا 5 خرداد ماه سال جاری در بند امنیتی 209 در شرایط بسیار دشواری به سر برده و پس از آن به بند 350 زندان اوین منتقل می گردد.

شایان ذکر است که در تاریخ ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۳۸۹ حکم چهار سال حبس تعزیری برای مهدی کریمیان اقبال در دادگاه تجدیدنظر تایید نمود که 2 سال از این حکم به اتهام "توهین به رهبری" برای وی صادر گردیده است.
همچنین مهدی اقبال که قریب به 10 ماه است که در زندان به سر می برد هنوز نتوانسته است از شرایط مرخصی زندان استفاده نماید.
مهدی اقبال دارای دو فرزند می باشد که مدت هاست پدر خود را ندیده اند و همچنان چشم انتظار دیدار پدر خود می باشند.

دوست سبز شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:49 ب.ظ

عدم اعطای آزادی مشروط به بیگ محمدی علیرغم قول های مکرر دادستان

با گذشت قریب به هشت ماه از بازداشت میثم بیگ محمدی دانشجوی مترجمی دانشگاه علامه طباطبایی و قول های مکرر دادستانی به خانواده این دانشجوی زندانی مبنی بر اعطای آزادی مشروط به وی، این دانشجو همچنان در بند 350 زندان اوین به سر می برد.

این دانشجو که در 6 دیماه سال گذشته ( وقایع عاشورا ) بازداشت شده بود ابتدائاً در دادگاه بدوی به سه سال حبس تعزیری محکوم گردید که این حکم با اعتراض وی در شعبه 54 دادگاه های تجدیدنظر به یک سال حبس تعزیری تقلیل یافت.

شایان ذکر است که طبق قانون متهمین بعد از گذراندن نیمی از محکومیت خود می توانند از آزادی مشروط که از آن به مرخصی متصل به آزادی نام برده می شود استفاده نموده و با موافقت دادستانی تا پایان دوره محکومیت خود در بیرون از زندان به سر ببرند .
قابل ذکر است که بسیاری از محکومین سیاسی از این قانون در بعد از انتخابات سود جسته و از زندان آزاد گشته اند.
خانواده این دانشجوی زندانی بسیار امیدوارند با فرا رسیدن ماه رمضان دادستانی به قول های مکرر خود مبنی بر آزادی مشروط وی موافقت نماید.

دوست سبز شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:51 ب.ظ

تجمع دولتی مقابل مسجد قبای شیراز علیه آیت الله دستغیب

عده ای ازطرفداران دولت پس از نماز جمعه شیراز با تجمع روبروی مسجد قبا محل سخنرانی حضرت ایت الله دستغیب و با سر دادن شعارهایی مخالفت خود را با مواضع اخیر این مرجع اعلام کردند.به گزارش خبرنگار کلمه از شیراز دیروز ۵ شنبه نیز عده ای موتور سوار که با کاسکت خود را پوشانده بودند

با پاشیدن رنگ بر روی تابلوی دفتر مرجع عالیقدر حضرت آیت الله دستغیب آنجا را برای چندمین بار پس از انتخابات مورد بی احترامی و هتک قرار دادند.
منابع خبری کلمه می گویند با توجه به جلسات برخی مسوولین نهاد های خاص احتمال حمله ی مجدد به مسجد نیز وجود دارد و این گونه تحرکات از قبیل بی احترامی به دفتر و راه انداختن تجمع در راستای زمینه سازی و افزایش فشار انجام می گیرد

دوست سبز شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:54 ب.ظ

تهدید رسانه های دولتی به انتشار فیلمی دیگر از تاج زاده

آتی نیوز رسانه وابسته به دولتی ها با انتشار خبری مدعی شد که فیلم دوم سخنان تاج زاده در رد تقلب انتخاباتی منتشر میشود.آتی نیوز به نقل از یک منبع آگاه اظهار داشت بخش دیگری از سخنان مصطفی تاج زاده بزودی در فضای رسانه ای قرار می گیرد. این منبع آگاه کودتاچیان مدعی شد که تاج زاده در این بخش نیز گفته های فیلم اول را تایید ‌کرده و بار دیگر ادعای تقلب در انتخابات را واهی میداند

تحلیلگران سیاسی این اقدام را تهدیدی در برابر حمایت های گسترده از مصطفی تاج زاده تلقی می نمایند و معتقدند که این تهدید ها نشان می دهد کودتاچیان در موضع ضعف قرار گرفته اند و چوبی که در حرکت اول، با انتشار آن فیلم بی محتوا و بدون مقدمه و موخره، بالا برده اند کارا نبوده و کسانی را که باید می ترسانده، نترسانده است.

به گزارش سایت امروز به نقل از تحلیل گران آمده است: امثال مصطفی تاج زاده برای شخصی نشدن خواسته های مدنی و قانونی جنبش تا کنون از بازگو کردن آنچه در دوران بازداشت به ویژه یک ماهه ابتدایی آن بر ایشان گذشته خودداری کرده اند ولی در صورت ادامه چنین روشهای سخیفی از جانب کودتاچیان، زندانیان سیاسی در این مورد تجدید نظر خواهند کرد و شرح این دوران را به اطلاع افکار عمومی ایران و جهان خواهند رساند.

گفتنیست پس از انتشار فیلم اول از سوی کودتاچیان ، فیلمی از مصطفی تاج زاده در رسانه ها منتشر شد که وی نه تنها در آن بر تقلب در انتخابات صحه گذاشت بلکه بر کودتای انتخاباتی نیز تاکید کرده بود.

دوست سبز شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:56 ب.ظ

آخرین وضعیت پرونده حسن لاهوتی

وکیل حسن لاهوتی، نوه آیت الله هاشمی رفسنجانی آخرین وضعیت پرونده موکل خود را تشریح کرد.به گزارش ایلنا، سید محمود علیزاده طباطبایی درتشریح آخرین وضعیت پرونده حسن لاهوتی گفت: حسن لاهوتی فرزند ۲۰ ساله فائزه هاشمی که در خارج از کشور به تحصیل مشغول است، برای تعطیلات نوروز به ایران آمد که به خاطر گزارشی که وی را از رهبران جنبش سبز معرفی کرده بود در فرودگاه بازداشت و پس از چند روز با قرار وثیقه آزاد شد.

وکیل لاهوتی اتهامات موکل خود را در کیفرخواست صادره از سوی دادستان تهران، اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت ملی، توهین به مقام معظم رهبری، اخلال در نظم عمومی و فعالیت تبلیغی علیه نظم عنوان کرد و گفت: با صدور کیفرخواست پرونده به شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب ارسال شد و رییس دادگاه تنها به دلیل مصاحبه لاهوتی با شبکه بی بی سی که در رابطه با بازداشت مادر خود انجام داده بود به پرداخت سه میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

وی تاکید کرد: علیرغم اینکه در دادگاه اعلام شد این مصاحبه در زمانی بوده که بی‌بی‌سی در تهران دفتر داشته و همچنین هیچ ممنوعیتی از سوی مقامات امنیتی برای مصاحبه با این رسانه وجود نداشته است، این حکم صادر شد.

علیزاده طباطبایی خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه موکلم در خارج از کشور دانشجو بوده و برای ادامه تحصیل باید از کشور خارج شود، علیرغم اینکه حکم صادره را ناعادلانه می دانستیم به آن اعتراض نکردیم. اما دادستان تهران به طور کاملا استثنایی که به هیچ یک از آرای صادره اعتراض نمی‌کند و ظاهرا به خاطر دفاع از کیفرخواست خود، به حکم صادره اعتراض می کند و پرونده به شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظر استان ارسال می‌شود.

وی با بیان اینکه دادگاه تجدیدنظر حکم دادگاه بدوی را عینا تایید کرد، ادامه داد: چون ما به حکم دادگاه بدوی اعتراضی نکردیم حکم عینا تایید شد و چه بسا اگر ما به حکم اعتراض می‌کردیم رای مسلم برائت موکلم صادر می‌شد. اما متاسفانه برخی سایت‌ها مطالب خلاف واقعی در رابطه با این پرونده منتشرکردند.

وکیل لاهوتی اظهارداشت: به عنوان وکیل پرونده آمادگی خود را برای مناظره با هر مقامی دررابطه با این پرونده اعلام می‌کنم. علیزاده طباطبایی با بیان اینکه هنوز لاهوتی از کشور خارج نشده است، گفت: با وجود اینکه پرونده مختومه شده منتظر ارجاع پرونده به اجرای احکام هستیم تا هرچه سریع‌تر جزای نقدی را پرداخت کرده و بتوانیم نامه رفع ممنوع الخروجی موکلم را بگیریم.

مهتاب شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:38 ب.ظ

سلام جناب قاصدک

اون متن کامنت اول را صرفا به قصد مزاح و شوخی نوشتم.
چون آژانس درب منزل منتظر بود و باید از خانه خارج میشدم.
دهه شصت را به یاد دارم و لباس ورزشکاران را
بعد از آنهم قرار شد وسایل نواختن موسیقی را در تلویزیون نشان ندهند و نه آنکه حرام باشد.
این گروه همان افراط کاران هستند که قرار است ایران را مانند افغانستان دوران طالبان بکنند ، اما آرام آرام
من هم از طرفداران افتخاری بودم اما دیگر نیستم و خریدن آلبوم هایش را تحریم کردم و به همه هم دلیلش را خواهم گفت.
ادامه بعد از افطار

ببخشید اون کامنت را دادم.
ممنون میشم ادله خاص خودتون مبنی بر تحریم را حتما بیایید و بگید
چون تو این وب نوپا اولین آپ چالشی را انگار گذاشتم و گویی به تریج قبای بعضیها برخورده!.و حتی اصل خبر را که اتفاقا سایتهای حامی دولت مروجش بودند هم تکذیب میکنن چه برسه به تکذیب قاصدک!!!
همیشه گفتم.توایران کی گفته آزادی بیان نیست؟؟؟دروغه.صددرصد
فقط تضمینی برای آزادی پس ازبیان نیست

آقای میم شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:52 ب.ظ http://www.sangesaboore89.blogfa.com

دوست گرامی ام
جوابتون برای من کامل و کافی بود .
در مورد افراد دیگری که خواسته و یا ناخواسته از گذر ذهن شما به قلم می رسند و مطرح می شوند عبارتی کوتاه به نظرم رسید :
من بر این باورم در هر دنیائی که زندگی کنیم ، چه مجازی و چه حقیقی چیزی جز سه اصل صداقت ، صراحت و صمیمیت امکان جاودانگی را برای آدمها ایجاد نمی کند ...

کم اند انسانهائی که این سه را تا آخر عمر بتوانند با خود همراه داشته باشند پس باید صبر کرد و قضاوت را به خدا واگذار نمود .

بارها برای دوستان نوشته ام : إِنَّ اللّهَ مَعَ الصَّابِرِینَ

و به راستی گذر زمان خود روشنگر افکار و راههای مبهم است .


لینک کردن شما برای من افتخار بزرگی است .


ایام خوش آن بود که با دوست به سر شد
باقی همه بی حاصلی و بی خبری بود

یا حق

ممنون از دقت نظر همراه با تحملتون!.
راستی.من تو این آپ اعتراض اصلی ام مبنی بر حرام بودن موسیقی بودکه متاسفانه گویی اسیر غوغاسالاری شده و ندیدم لااقل شما که بنا به نقل خودتون دستی بر آتش دارید نظری لااقل بر این نوشتار و علت چرایی حرام بودن و نبودنش بنویسید!!
بجامانده از کامنت قبل:درباب شناخت تمام زوایای زندگی مولانا و حافظ که کامنت قبل هم فرمودید حرف داشتم که بعدها خدمت میرسم.اما فقط همین را بسنده کنم که لااقل اکثر نامداران عرصه شعرو ادب ایران زمین آزاده بودند و کم شده اصطلاحا ممدوح نظام باشند.البته دراین بین بوده اند شاعرانی که تن به هرخفت و خواری داده اند.مانند این بیت مشهور که متاسفانه درست نمیدونم اثر منوچهری ست یا؟؟!!
دیشب آمدم به کویت به شکار رفته بودی
تو که سگ نبرده بودی به چه کاررفته بودی؟!!
باعث افتخاره لینک کردنتون.فقط جسارتاْ شرطم را گفتم بهتون
همون گردن درد و قلت سواد و آگاهی!
زنده باشی و همواره سلامت.تابعد..یاعلی مدد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد