دیار ِقاصدک
دیار ِقاصدک

دیار ِقاصدک

طاق یا جفت؟!!

به نام خدای یگانه 

عالم خلقت همواره بر اساس زوج آفریده شده. تنها ذات حضرت حق است که یکتاست و 

بی همتا.گویی تعادل و توازنی نبود اگر از هر موجودجاندار و بی جانی ، فقط یکی در 

گیتی بود! گذشته از خلقت آدم و حوا، حتی در نهاد آدمی نیز،هرعضوی را جفتی ست! 

دو دست، دوپا ، دو گوش و چشم، حتی دهان نیز که در ظاهر یکی ست 

تشکیل شده از دو فک و لب های بالا و پایین! 

در حقیقت این زوجها مکمّل یکدیگر و پوشاننده عیوب همند.!.سخن کوتاه کرده و در آستانه 

سالگرد پیر فرزانه حضرت روح الله(ره) کلامی از آن سفر کرده وام میگیرم که گفت: 

از دامن زن مرد به معراج می رسد 

و باز چه حُسن تصادفی؟!!. 

بسیار خرسندم که در آستانه میلاد دُخت نبی اکرم(ص) بانوی دوعالم حضرت زهرا(س) 

و روز زن،این دلنوشته را ازطرف خود و دوستان مشترک بعنوان هدیه ای ناقابل تقدیم 

می کنم به سمانه خانوم عزیز(دخترووو) و همسر گرامی اش آقا امیر. قلب

خلاصه اینکه:زبان قاصر از توصیف حال وکلام،عاجز از تبریکی ویژه! 

سمانه ی عزیز.مبارکه! 

براتون آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون داشته و امید که سالیان سال در کنار هم 

شاد و سرزنده و برقرار باشید. گل

 

این ماشین دزدیه!.قهقههازخانوم معلم سرقت کردم!مغرور 

پس بعد از بوق بوق کردن و دور شهر چرخیدن یه جا بذارید و برگردید خونه تون!شیطان 

   

دختروووو.همیشه از این شکلک ذوقی خوشش اومده! برا همین گذاشتمش نیشخندخانوم معلم" مباکرررر را دارید؟!نیشخنددرضمنشم!.ماشین را درستش کردم هاا.فلاشر میزنهرویا  

 

  کنم هرشب دعایی کز دلم بیرون روَد مهرت  ولی آهسته میگویم:خدایا بی اثرباشد    

زنده باشید و سلامتتا بعدیاعلی مدد..قاصدک 

عطر یاس

 حضرت حیدر به نام فـاطـمـه حساس بود 

خلقت از روز ازل،‌مدیون عـطـر یـاس بود 

ای که بستی راه را درکوچه ها بر فــاطـمـه 

گردنت را می شکست ،آنجا اگـر عبّاس بود

 

ایام عزای اُمّ ابیها فاطمه زهرا(س) تسلیتتان باد

این روزها که یاس علی(ع) قد خمیده استدل بیشتر برای ظهورت تپیده است

فّضه توان یاری مجروح را نداشتآقا! گمان کنم که زمانش رسیده است