دیار ِقاصدک
دیار ِقاصدک

دیار ِقاصدک

گذر عمر!!


باهرچه عشق نام تو می توان نوشت
به علت کسالت وبیماری ناچارم حضورکمرنگی داشته باشم و ازاین بابت بارها ازعزیزان عذرخواسته و میخواهم .دوستان السابقون !همگی میدونند درست به اندازه ای که خواجهءشیراز میدونه!فقط محض خاطر فریباخانوم گرامی ودیگردوستان!عرض کنم که با تبلت زیاد اگر نت بیام باید میگرن و سینوزیت ووو را تحمل کنم عمرا دیگه بتونم تحمل کنم !.اما قول پیشاهنگی میدم که به شرط بقا و حیات! حتما تاشب عید بیام و پست ویژهء شب عیدرابنویسم(نیشخندیابقول دختروو ایششش).پس بازم ازهمگی بصورت تمام قد عذرمیخوام .!(شرمنده که نشدشکلک بذارم !)
راستی،هفته گذشته سعادت داشتم طی سفری ورزشی!به پابوس سلطان خراسان علی بن موسی الرضا(ع)برم و دعاگوی همگی نیز بودم.اصلا هم نفس ورزش این بار مهم نبود و با قدرت اول شدیم(نیشخند)نفس ورزش وقتی مهمه که فرت و فرت ببازیم !ایششش
اما بعد :
اینقدر بهم گفتن نوه ت بزرگ شده ؟!(یابعبارتی :خودت پیرشدی!.عصبانی)چاره را در این دیدم که برای خیل مشتاقان!به جای توضیح برای یکایک'بیام اینجا و یک عکس بذارم و برم! توضیح وتفسیرش پا خودتون (اون شکلک مغروره)
توضیح عکس:
به محض ورودش به خونه مستقیم میادتو اتاقم و باید کار وبار را بذارم کنار و با این جغله بازی کنم!!


زنده باشید وهمواره سلامت تابعد یاعلی مدد
نظرات 53 + ارسال نظر
دختروووتون دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:39 ق.ظ

من اولللللللللللللللللللل


قابل توجه بعضی ها!
باورکنیدایندفعه آپ کردم گفتم به هیشکی خبرندم ببینم کی اول کامنت میده؟!
نگوکه سمانه خانوم گرچه کلا کم پیداست اما اینترنتش روبراهه!
ممنون دختروو.راستی من گفتم خب دختروو را من بایدها بگم نه خودت به خودت بگی.ایششش

دخترووووووووووووووووو دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:46 ق.ظ

ایشششششششششش
عموقاصییییییی چرا نمیخای قبول کنی پیر شدی

تا شما باشی دیگه به من نگی چرا با این سن و سالت هنوز به خودت میگی دختروووووو
اینقده حرصم گرفته که اینجوری گفتی

دختروووووووووووو دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:52 ق.ظ

الهییییییییییییییییییییی بگردم
نازی چه خوشمل شده

دختروووووووووووووتون دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:55 ق.ظ

ایشششششش
خیلی زحمت میکشیدیه وقت دستاتون خسته نشه یه پست برا سال نو میخواین بذارید

حداقلشو گفتم که تاعید یکبار را میام !مطمئن باش.البته بشرط حیات و بقا هاااااا

ستاره کویر دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:43 ق.ظ http://hadiseashna.blogsky.com

«همه از خدائیم، به سوی خدا میرویم»
کلّ هستی از خداست. آنچه در دنیای توهّمتان می بینید، از ذات احدیّت نشأت گرفته است. آیا چیزی جز خدا و جز از خدا می بینید؟ خدا آنچه هست، آنچه نیست، آنچه خواهد بود و آنچه بوده است، می باشد. خدا تنها حقیقت، تنها زندۀ واقعی، تنها حیات جاودان و تنها شعور حاکم بر هستی است.
جز خدا نیست. هر چه هست، خداست. جز خدا نبینید، جز خدا نپندارید و جز خدا حامی ای نجوئید که او ذات یگانۀ هستی است. تنها حقیقت ماندگار و تنها پدیدۀ جاودان. جز او هر چه هست، همه از اوست. با اوست. در اوست و تنها اوست که هست و غیر او هر چه هست، زندگانی از او می یابد که او وحدت بی منتهاست. (از وبلاگ حدیث آشنا)

منکه باور نمیکنم این همون ستاره خانوم خودمون باشه! بایدبعدا یه سربزنم تا مطمئن بشم.امااحتمال زیاد ستارهءالسابقون نیست و ایشون تازه رصد شدن!

مریم دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:30 ب.ظ

سلام قاصدک جان خوبی ؟
زیارت قبول کسب مقام اولی مبارک
باورم نمی شه ! یعنی این همون تهمت روزگاره ؟ هزار ماشاء الله
تو رو خدا براش اسپند دود کنید چقدر دوست داشتنی شده قاصدک به خدا من چشمام شور نیست کاش پیشم بود تا یک گاز گنده از لپاش می گرفتم

مریم دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:33 ب.ظ

ببم جان اگه به وب فریبا جان سر زده بودید می فهمیدید که الان مکه هستند و نایب الزیاره ی دوستان خوش به سعادتشون
راستی خوشششش به حالتون شنیدم حرم رو براتون قرق کردند

خوشششش بحال حاج خانوم!!
ای کاش نخود دردهان کبوترای حرم خیس میخورد

مریم دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:51 ب.ظ

قاصدک اینقدر حسودیم می شه که تو بلدی عکس متحرک درست کنی و من بلد نیستم !
ببم جان این همون ویلچریه که روزهای زوج تو باشگاه روش می شینی ؟
دخترووووووووو مقام اولی مبارک
راستی جناب قاصدک فهمیدید که سکوت نی نی دار شده ؟
می شه لطف کنید بعد از حدود 2 سال به سمانه دخترووووووووو اجازه بدید نی نی دار بشه ؟

نخیر.اون ویلچر اسپرت یاورزشیه این برا تردد و امور عادیه.تازه به فراخوررشته ورزشی ویلچرش فرق میکنه،مقلاویلچربدمینتون دوومیدانی فرق داره.الغرض! اون ویلچری که قبلادیدیدمال بسکتبال علیرغم مالکیت اماتوباشگاه می مونه واونجافقط باید استفاده بشه.
درمورد اسرارمگو! دختروو اوایلش هندونه زیربغل من مبذاشت که هرچی عموقاصیم (اووغ)بگه اما الان هروقت اراده کرد بایدتقاضانامه شو آقاقلب قلبیه امضا کنه.منو سنه نه!؟:خوشتیپ
احتمالا سال آینده یه نی نی دورگه(شیراز و کازرون)توبغلشه و هی ایشش ایشش میکنه تابخوابه ! چون آخرین بارکه همکلام شدیم گفت بوی زنانه گرفتم ایششش
راستی درمورد عکس متحرک :اونموقع من خودم بازحمت درست میکردم (بافتوشاپ کامپیوتر)اما الان یه برنامه از*بازار*که تواکثرگوشیهاهستش برنامه ای به رایگان!دریافت کردم که همین کاررا آسانتر وسریعتر انجام میده گرچه دربعضی موارد همون روش قبلی خودم باکیفیت تره !
بهرحال اگر خواستید بگیدتا اسم برنامه ویا خودشو براتون بفرستم .

مریم سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:10 ق.ظ

سلام ببم جان
این چیزا رو از کجا یاد گرفتید کلاغهای مجاور حرم ...کبوترای حرم ... ! شما چرا همه رو به چشم جک و جونور می بینید ؟!
تا جایی که من یادمه شما می گفتید من از عصا هم استفاده نمی کنم پس منظورتون چیه که نوشتید این ویلچر مال تردد و امور عادیه ؟!
نی نی دو رگه ؟!!!
بوی زنانگی گرفتم یعنی چی ؟! چه حرفهایی بین برادرزاده و عمو رد و بدل می شه !
ممنون برای برنامه اما کی حال این کارا رو داره ؟! خودتون پیر شدید !

بله.بنده استفاده نمیکنم اما خب شمامدل ویلچرراگفتیدمنم توضیحات کافی و وافی دادم دیگه زیاده جسارت است
خب کبوتربهتره یا کلاغ!؟تازشم بین تموم امامها فقط برا امام رضاست که وقتی میخونند یا اززبان کبدترمیگن یا آهو ،چاووشی هم تازگی پای کلاغها راباز کرده به حرم !پس حتما اونا هم ملت را جک و جونور میبینن که میگن :مگر ز آهو کمترم ..کشکولمو پر کن برم
درسته که بین ما حرفهای نامرسوم ردوبدل میشه ولی خداوکیلی اینو خودسمانه گفت که بوی زنونگی گرفته

دختروووتون سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:29 ب.ظ

ایششششششششششششش
خودش گفته خانوم معلمی عموقاص الکی میگه هااااااااااااااااااااااااا

دختروووتون سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:30 ب.ظ

دورگه

کوثر چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 04:47 ب.ظ

سلام عموجانخوبین؟
چرا من نفهمیدم آپ کردین؟؟


ای جانمممممممممممم فینگیل پسر وببین
چه بزرگ شده
عموجان خداییش پیر شدیناااااااااااااا
ماشا الله هزار ماشالله

کوثر چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 04:49 ب.ظ

ما که بیشتر از یک سال ونیمه منتظریم شما پر رنگ بشین
تازه عمو مصطفی هم که کمرنگ شد
من بدون عمو چیکار کنم خب
فعلا عمو سامع یکی یه دونه است

کوثر چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 04:51 ب.ظ

چرا احساسات مارو در پست قبلی بی جواب گذاشتین

کوثر چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 05:00 ب.ظ

ئئه راستی زیارت قبول
مقام اولیتون هم مبارک

میگما نوه تون نی نی که بود بیشتر شکل خودتون بود

باران دوشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 06:44 ب.ظ

سلام برورزشکار ودلاور قهرمان
زیارتتون قبول
با برد تیمتون و تحویل بازاری که بوده یقینا بهتون کلیاتی خوش گذشته ؟! خداروشکر
واما این فسقلی چقدر بانمک شده خدا حفظش کنه
بله دیگه به قول قدیمی ها خونه ایی که بچه کوچیک باشه باید همه چی گَله میخ باشه !
بابابزرگ شدن این چیزارو هم داره دیگه
سلامت باشید و شاددرکنارشون

کوثر سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:53 ق.ظ

کوثر دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:32 ب.ظ

سلام خان عموجان قاصدک
خوبین؟ سرحالین؟ خانواده خوبن؟
شیرین عسل خونه تون چطوره
عمو نزدیکه عیده هااااااااااااا
کمی پر رنگ شوین محض رضای خدا
بیادتونم
وهمیشه دلتنگ
براتون آرزوی سلامتی دارم

کوثر یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:51 ب.ظ

جایت همیشه سبز است در خلوت خیالم
خوبم به خوبی تو٬گرچه نپرسی حالم...

کوثر پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:13 ق.ظ



کوثر جمعه 1 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 08:55 ق.ظ

سلام سلام عموجان
عید شما مبارک
صدسال به از این سالها

من الان یه لنگه پا واستادم عیدی بگیرم

پرستو شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:11 ق.ظ

سلام بر قاصدک خان گرمی
سال نو مبارک قربان .
ایشالله سالی سرشار از شادی در کنار خانواده ی محترمتون در پیش رو داشته باشید .

مریم شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:38 ب.ظ

سلام قاصدک جان
خوبی ؟
سال نو مبارک ...ممنون برای تبریکات متن از خودت ! حیف که همه ی حروف رو به هم می چسبونی و لذت خوندن یک متن زیبا رو با خست و تنگ نظری ذاتی که در وجودته ازمون می گیری !
تعطیلات خوش بگذره

دختروووو شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:52 ب.ظ

سلام سال نوت مبارک...
ایشششششششش
کی بود میگفت برای عید آپ میکنم

کوثر چهارشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 05:22 ب.ظ

سلام عموجان
بیادتونم
خوبین؟

مریم سه‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:10 ق.ظ

سلام قاصدک جان
میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر و روز مرد مبارک
خدا ان شاءالله بهتون سلامتی و عمر با عزت و برکت بده و سایه ی پرمهرتون بر سر خانواده ی عزیزتون مستدام باشه

کوثر سه‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:24 ق.ظ






روزتون مبارک عموجان جانم

مریم دوشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:07 ب.ظ

سلام سلام صد تا سلام
روزتون مبارک
نمی دونم چرا یهویی یاد کلیپ فدایی افتادم !!!
چه روزگاری داشتیم ...یادش بخیر
قاصدک جان یادتون باشه من و دوستان هستیم اما شما نیستید !
... جاتون خیلی بسیار زیاد خالیه
راستی واسه روز جانباز منزل بهتون هدیه می ده ؟
خدا کنه به یک مناسبتی یک هارد و یک مانیتور خوب هدیه بگیرید

کوثر پنج‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:49 ب.ظ







بیادتونم

مریم شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:29 ق.ظ

سلام به قاصدک عزیز
طاعات و عباداتتون قبول

کوثر شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:27 ق.ظ




سلااااااااااااااااااااااام

فریبا شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:04 ب.ظ http://faribae.blogfa.com/

سلام جناب قاصدک
کامنت شما رو تو وبلاگ مریم جان دیدم ..
یادمه قبلآ هم اینجا واسه این پست، کامنت گذاشته بودم! ولی نیست
به هر حال همه رو خوشحال میکنین با برگشتن به این فضای مجازی ..
موفق باشین و به امید دیدار شما

مریم دوشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:18 ب.ظ

سلام سلام صد تا سلام
عید شما مباررررررررررررررررک
قاصدک جان ممنون که این چند روز بودی و با کامنتهای قشنگت شادمون کردی

فریبا دوشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:57 ب.ظ http://faribae.blogfa.com/

روزه از خیمه ما دوش همی‌ شد به شتاب‌
عید فرخنده فراز آمد، با جام شراب‌
چه توان کرد اگر روزه ز ما روی بتافت‌؟
نتوان گفت مر او را که ز ما روی متاب‌

سلام و عیدتون مبارک

[ بدون نام ] سه‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:31 ق.ظ

سلام بر شما
عیدتون مبارک باشه ،امیدوارم همیشه شاد و زنده دل باشید

واحه سه‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:32 ق.ظ

کامنتم بالا چرا بی نام رسید؟

ناهید سه‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:32 ق.ظ

سلام جناب قاصدک
عیدتون مبارک ، طاعات و عباداتتون قبول
کاش همه ی کارتن خوابها مثل شما مهربون و با معرفت بودن
براتون سلامتی و شادی آرزومندم

کاوسی سه‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:15 ق.ظ http://mighat61.blogfa.com

سلام سردار
عید سعید فطر بر شما مبارکباد
از طرف من نوه ی گلتون را ببوسید پدربزرگ

باران سه‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:51 ق.ظ

سلام برشما
خداروشکر اعلام اتش بس دادید وتونستم برای عرض تبریک عید خدمت برسم
پس عید برشما وخانواده گرامیتون مبارک باد
با ارزوی قبول طاعات

کوثر چهارشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:57 ق.ظ

سلام عموووووووووو
عیدتون مجددا مبارک

دخترووووتون یکشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:25 ب.ظ

سلام بر عموقاصی عزیزو گمپ گل
که قدم بر چشم ما گذاشتند و بالاخره گوشه چشمی هم بر این وبلاگ تارعنکبوت گرفته انداختند

خیلی خوشحال شدم که دیدم هستیددددد
خیلی البته اگه پایدار باشه دوباره در نرید

دختروووتون یکشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:28 ب.ظ

عیدتون هم مبارک
نگاه هر وقت شما حرف منو گوش ندادین ضرر کردین چقدررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
من بهتون گفتم این رمز وبتون رو بدین خودم براتون آب و جاروش میکنم هی کلاس گذاشتین تا بالاخره این جوری شد
حداقل حدودشم نگفتید تا حالا من راهنماییتون کنم...
فکرکنم رمز ایمیل های منو بیشتر از رمز وبتون تو ذهنتون مونده

دختروووتون یکشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:31 ب.ظ

بعدم ببخشید دیراومدم حالم خوب نبود وگرنه با سر خدمت عموقاصی عزیزترازجان میرسیدم...
خیلی خوشحالم که اومدین یعنی حضورتون کلا همه رو خوشحال کرده..
کاش بمونید...

رمزهم بالاخره پیدا میشه...

مریم جمعه 21 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 09:48 ب.ظ

سلام قاصدک جان خوبید ؟
دلمون براتون تنگ شده . همین الان یاد کامنتی افتادم که در باره ی دایی نوشته بودید همون باد کردن لپ چپ و ... جاتون خیلی خالیه

مریم جمعه 21 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 09:51 ب.ظ

این چه آواتاریه کنار کامنت من ؟
یعنی من شکل خرچنگم ؟
این اسکای چقدر بی سلیقه ست نکرده آواتار پیش فرض رو یک گل در نظر بگیره

کوثر دوشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 02:11 ب.ظ

سلام عموجان
خوبین؟

حامدچاری چهارشنبه 16 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 12:47 ق.ظ http://hamedchari.blogfa.com

سلام
بصورت اتفاقی با وبلاگ شما آشنا شدم و لحظاتی میهمان آن بودم وبلاگتان زیبا و پرمحتوا است
لذا آنرا لینک کردم. امیدوارم شما نیز وبلاگم را لینک کنید.من 58 ساله و بازنشسته هستم برای دیگر مشخصات پروفالم فعال است .

حامدچاری سه‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 01:18 ق.ظ http://hamedchari.blogfa.com/

سلام[گل]
میهمان وبلاگت بودم و از مطالبش استفاده کردم.
مدتهاست لینکتان کردم و بشما نیز اطلاع دادم که بلاگ را لینک کنید ولی متاسفنه اینکار را نکردید .
اگر موافق تبادل لینک نیستید بفرمائید
موفق باشید

مریم پنج‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 07:54 ب.ظ

سلام سلام سلام
ببم جان جواب سلام واجبه ها !

فریبا دوشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 09:49 ب.ظ http://faribae.blogfa.com/

سلام جناب قاصدک گرامی
بیشتر از یکسال هست که نیستید !
در هر حال سال نو رو بهتون تبریک میگم و بهترینها رو براتون آرزو میکنم ..
به امید دیدار مجدد شما در این فضای مجازی !
سال خوبی داشته باشین .
روزگار خوش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد