دیار ِقاصدک
دیار ِقاصدک

دیار ِقاصدک

اعیادشعبانیه مبارک

  

واینک شعبان؛ ماه رسول الله الاعظم(ص) ماه پیشواز شهرالله الاکبر؛رمضان..

شعبان و حسین(ع)..شعبان و سجاد(ع)...شعبان و..... 

♥ اعیاد شعبانیه مبارکتان باد 

  

فرخنده میلاد علمدار کربلا ، ابالفضل العباس(ع) و روز جانباز 

را به عموم مسلمانان و بویژه جانبازان گرامی تبریک عرض مینمایم.    

 بی دست کربلا؛ دست مرا بگیر

ساقی نـینـوا ؛ دست مرا بگیر 

  

پ.ن(1) مدتی بودشدیداً بیماربودم که نوشتن از اون روزها مجالی خاص میخواد که الان فرصتش نیست!.توانجمن جانبازان قطع دوپا هم درگیر خدمتیم!خدمت ازنوع بی جیره مواجب هاااا حتما درایام هفته خدمت یکایک دوستان میرسم

پ.ن (2)ازعموم دوستان خداجو تقاضای دعا برای جمیع بیماران بخصوص بیمار ِ 

خانواده محیاسادات(ته تغاری عزیز) دارم..محتاج دعاهای سبزتان هستیم. 

خواستم تو دالان اینو بگم.اما نمیدونم اونجا کیه که دعاش سریع اجابت میشه؟! 

منم ترسیدم خب

   التماس دعای فراوان.تابعد..یاعلی مدد 

نظرات 73 + ارسال نظر
دختروووووتون یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:21 ق.ظ

خودم اوللللللللللللللللللللللللللل
یا تاییدیه داره

دخترورووتون یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:23 ق.ظ

قربونتون برم
ایشششششششششش
که همش مریض بودین...
از کیش هم خب بگید.

آخه دیدم فرزندارشد خاطرات سفر مینویسه سفرکیش را میخوام همراه با سفراصفهان و اراک در عید راباهم تویه آپ بذارم حالشو ببرید
البته بعلاوه خبربیماری و بهبودی و اینا

دختروووونون یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:34 ق.ظ

نمیدونید وقتی خبر آپتون رو تو خبرنامه دیدم چه ذوقی کردم
بهم گفتید آپ میکنید فک کردم مثل همیشه است

دخترووتون یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:37 ق.ظ

اعیاد خودتون هم مبارک...
روز جانباز مبارک
و خدا به جاری محیا جونم سلامتی بده..
خدا شفاش بده بنده خدا

حالاکه سمانه خانوم نوشتن برا کی التماس دعا داریم.میگم که خانومی هستن احتمالا اگردرست یادم باشه ۳۱ساله دچاربیماری کبد که متاسفانه چندروزه سی سی یو بستریه.یک فرزند دخترکوچولئ هم بیشترندارن..شادی دل ته تغاری شادی ماست پس صمیمانه و خاضعانه تقاضای دعای خیر داریم.ممنون

دختروووتون یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:38 ق.ظ

ایششششششششششششش
به ما چه خودتون مریض وخیم میفرستید دالان

چیه حالا به تو برخورده؟؟نکنه اون شخص مستحاب الدعوه خودتی؟؟! آهانننن نکنه آقا امیره؟؟چون یادمه گفتی از اون ته ته هاش آمین میگه

alnilam یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:10 ق.ظ http://www.zanooy-orooj.persianblog.ir

سلام
صبح بخیر
غرض عرض تبریک اعیاد و مخصوصا تبریک امروز و نامگذاریش ب روز جانباز بود که دیدم شما منو شرمنده کردید بابت این پست.
خیلی ازتون ممنون واقعا از همه دوستان التماس دعا دارم که خدا به دوتا فرزند پسرش و دخترکوچیکش که هنوز یه سالشم نشده رحم کنه و به ق همین روزهای عزیز اون رو به ما برگردونه این روزها همه بدجوری بهم ریختن خیلی دعامون کنید..
ببخشید نمیخام عیدتون رو تلخ کنم...
خیلی التماس دعا
باز هم تبریک
و یاعلی...

خوشحالم اومدی محیای عزیز.
انشاالله که بزودی زود خبرای خوشی ازت میشنویم
ماهم کماکان دعاگو بوده و هستیم.
اعیادشعبانیه هم مبارکتون باشه

alnilam یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:13 ق.ظ

خدا زمین و زمان را دوباره حیران ساخت
تمام شوکت خود را به شکل انسان ساخت
کشید قامت او را قیامتی برخاست
برای غارت دل ها سپاه مژگان ساخت
خدا برای حماسه دلاوری آورد
برای شیر خدا شیر دیگری آورد...
السلام علیک یا ابالفضل العباس...



مریم یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:07 ب.ظ

تا در هوای عشق پری باز کرده اید
پروانه وار سوختن آغاز کرده اید
کرّوبیان به حال شما رشک می برند
تا در هوای عاطفه پرواز کرده اید

سلام قاصدک عزیز
اعیاد شعبانیه خصوصا میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز حانباز را خدمت شما برادر خوب و عزیزم تبریک و تهنیت عرض می کنم .

مریم یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:11 ب.ظ

قاصدک جان امروز با دیدن کامنتتون خیلی خیلی خوشحال شدم .
یادم نیست تو کدوم یک از وبلاگها نوشتم که اسم امام سجاد (ع) معمولا با پسوند بیمار میاد در حالی که امام زین العابدین (ع) فقط در ایام محرم و به خاطر حکمت و مصلحتی بیمار بودند ! حالا شده حکایت شما !
بلاتشبیه تو این مدت اسم شما که میامد من قاصدکی رو مجسم می کردم که دراز به دراز خوابیده و از شدت سر درد نمی تونه چشماشو باز کنه
دعا می کنم همیشه سلامت و تندرست باشید

مریم یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:13 ب.ظ

یادم رفت بگم درست موقعی که من فکر می کردم شما همچنان بیمارید سمانه دختروووووووووووو خبر داد که شما در کیش مشغول بازی کردن با دلفینهای ملوس و دوست داشتنی هستید !
خدا رو صد هزار مرتبه شکر

خانوم معلم عزیز.چوابیه نمینویسم چون اگرررر موندنی شدم میخوام اپ کنم چندروز دیگه.نمیشه اینجا بنویسم خب

مریم یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:15 ب.ظ

از صمیم قلب برای جاری محیای عزیز دعا می کنم ان شاء الله به حق این روزهای عزیز ، خدای بزرگ به بچه های این خانم جوان ، به خصوص به دختر یکساله شون رحم کنه و شفاشون بده
آمین یا رب العالمین

کوثر یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:56 ب.ظ

سلام عموجان قاصدک عزیزم
روزتون مبارک

سلاممممم
روز شما هم مبارک!!..اهانننن.منظورت روز جانبازه؟!. اینقدرکوتاه نوشتی من فکرکردم داری میگی روزبخیر

کوثر یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:15 ب.ظ

سلام مجدد
خب عموجان احساس قلبی من به شما در کلمات نمیگنجه
بهترین جمله همین بود
روزتون مبارک

کوثر یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:19 ب.ظ


من حقیر هم برای سلامتی این عزیز نامبرده وهمه ی بیماران دعا میکنم
عموخوبین خداراشکر؟؟؟؟
بهترین؟
سفر خوش گذشت؟
کلی نگرانتون بودیم

کوثر یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:23 ب.ظ

دوستتون دارممممم و بیادتون هستم همیشه

[ بدون نام ] یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:07 ب.ظ

تا در هوای عشق پری باز کرده اید
پروانه وار سوختن آغاز کرده اید
کرّوبیان به حال شما رشک می برند
تا در هوای عاطفه پرواز کرده اید

سلام قاصدک عزیز
اعیاد شعبانیه خصوصا میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز حانباز را خدمت شما برادر خوب و عزیزم تبریک و تهنیت عرض می کنم .

یه دفعه فکر نکنید کامنت مریم خانم را کپی کردم

طبق قراردادی نانوشته فیمابین!! کامنتهای بی نام ۵۰ پنجاه بنام خانوم معلم و خودمه!!

عباسی یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:09 ب.ظ

اون کامنت بالای بدون اسم مال اینجانب می باشد

ممنون اقای عباسی عزیز.شرمنده نمیتونم امشب بیام.چون اینطوزی ام الانبازی انگلیس و ایتالیاهم شروع شده پس بازم شرمنده.
فقط نقدا تبریک بنده رانیز پذیرا باشید تا بعدخدمت برسم

مریم یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:26 ب.ظ

و مکروا و مکرالله والله خیرالماکرین !

سلام
جناب آقای عباسی ! کامنت دزدی تو روز روشن ؟!!!
فکر می کنید چرا یادتون رفت اسمتونو بالای کامنتتون بنویسید ؟
واسه اینکه :
هر کی با مریم درافتاد وَرافتاد !

بفرما خانوم معلم..اونوقت من تا میگم:السابقون والسابقون اولئک مع القاصدک مقربون!! میگید فقط تویی که ازاین حرفا میزنی..خودتونم که متوسل به قرآن شدید

پرستو دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:30 ق.ظ

سلام
وقت به خیر

شرمنده که دیر برای عرض تبریک خدمت رسیدم .
فکر کنم اس دیروزم به دستتون نرسیده .

من هم اعیاد شعبانیه و روزجانباز رو خدمت شما دوست عزیز وهمشهری گرامی، تبریک و تهنیت عرض می کنم .
امیدوارم که همیشه سلامت و شاداب و پرانرژی باشید انشالله .



امیدوارم که خداوند بزرگ در این روزهای عزیز به شفاعت همون والامقامانی که این روزها روز میلادشونه، یه عیدی به خانواده ی محترم محیا سدادات گرامی بده، اونم شفای بیمارشون باشه .
انشالله .

سکوت دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:00 ق.ظ

تا در هوای عشق پری باز کرده اید
پروانه وار سوختن آغاز کرده اید
کرّوبیان به حال شما رشک می برند
تا در هوای عاطفه پرواز کرده اید

سلام قاصدک عزیز
اعیاد شعبانیه خصوصا میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز حانباز را خدمت شما برادر خوب و عزیزم تبریک و تهنیت عرض می کنم .


شاد باشین وعاشق حق
وخدای همیشه بهارنگهدارتون

محمد مهدی دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:44 ب.ظ http://1sobhe14.persianblog.ir/

سلام
منم اعیاد شعیانیه و روز جانباز را خدمت شما بزرگوار تبریک عرض میکنم.
الحق که دوستان نخاعی ما نیز در انجمن زحمت میکشند و واقعا بی جیره و مواجب است.خداوند توفیق خدمت به همنوعان را به شما و آنان نیز بیشتر و بیشتر عطا فرماید. انشاا...
خداوندق به حق مقربینش و صاحب این ماه کلیه بیماران علی الخصوص فرد نامبرده را شفا عنایت فرماید.

دختروووتون دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:43 ب.ظ

برام هیچ حسی شبیه تو نیست
کنار تو درگیر آرامشم
همین از تمام جهان کافیه
همین که کنارت نفس میکشم
برام هیچ حسی شبیه تو نیست
تو پایان هر جستوجوی منی
تماشای تو عین آرامشه
تو زیباترین آرزوی منی
منو از این عذاب رها نمی کنی
کنارمی به من نگا نمی کنی
تمام قلب تو به من نمیرسه
همین که فکرمی برای من بسه
از این عادت با تو بودن هنوز
ببین لحظه لحظه م کنارت خوشه
همین عادت با تو بودن یه روز
اگه بی تو باشم منو میکشه
یه وقتایی انقدر حالم بده
که می پرسم از هر کسی حالتو
یه روزایی حس می کنم پشت من
همه شهر میگرده دنبال تو

دختروووتون دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:46 ب.ظ

وای الهیییییییییییییییییییییی
اون وبلاگ جانبازان قطع دو پا هم که مدیریتش باعمو قاصی عزیزتر از جان ماست رو هم دیدیم هاااااااااا
تابلوههه که پستهاش رو عمو قاصیم گذاشته

دختروووتون دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:52 ب.ظ

خانوم معلمییییییی
راستی به اخبار عمو قاصی اعتمادی نی..ایششششششش
گویا جاری محیا جون دارای سه فرزند دو عدد پسرو یه دختره..
خدا به حق این شبهای عزیز مادر این بچه هارو ازشون نگیره..

دختروووت سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:09 ب.ظ

عمو قاصیییی
دلم براتون تنگ شده..

alnilam چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:51 ق.ظ http://www.zanooy-orooj.persianblog.ir

سلام
اعیاد مبارک
از شما پدر و از همه دوستان با خداتون سپاسگزارم حالشون خدارو شکر خیلی بهتره ولی همچنان خیلی محتاج دعای همه ی شما خوبانن
واقعا از لطف همتون ممنونم اینجور وقتا ادم خیلی حس بهتری داری وقتی شماها به فکرشید...
سمانه جون ازت ممنونم

alnilam چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:53 ق.ظ

و همواره چنین بوده است که عشق ژرفای خویش را تا دم فراق درنیابد....

مریم سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:31 ب.ظ

سلام ببم جان
مگه قرار نبود شما گاهی وقتها یک سک سک کوچولو بکنید ؟
شاید رفتید سفر ! اما کجا ؟

1- آنتالیا
2- فشم
3- بلاد فرنس !

فاطمه سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:18 ب.ظ

سلام اقا جون غایب از نظرها!

خوب هستین؟ببخشید دیگه نصف شبا....!


نه مریم بانو بابایی پایتختن ایشونم گشت وگذراشونو انجام دادن ولی دلشون تنگ نمیشه!

6ماه یه بار پدیدارمیشن

مریم چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:29 ب.ظ

دهید مژده به یاران که یار مى آید
قرار گیتى چشم انتظار مى آید
کلید صبح به دست و سرود عشق به لب
ز انتهاى شب آن شهسوار مى آید

سلام
ولادت قائم آل محمد، جان جانان، مهدی موعود (عج ) برشما و خانواده ی محترم مبارکباد

سکوت پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:30 ق.ظ

سلام سلام
عیدتون مبارک
قدم نورسیده مبارک [خنده]

شادباشین وعاشق حق
وخدای همیشه بهارنگهدارتون[گل]

دختروووتون پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:47 ب.ظ

ما معتقدیم که عشق سر خواهد زد
بر پشت ستم کسی تیر خواهد زد
سوگند به هر چهارده آیه نور
سوگند به زخم های سرشار غرور
آخر شب سرد ما سحر می گردد
مهدی به میان شیعه برمی گردد
یا امام زمان انتظار هم از نیامدنت بی تاب شد ...

عیدتون مبارک عزیزتر از جان..

دخترووووووووووووووووووووو پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:48 ب.ظ

خانوم معلمی بگم عمو قاصی کجاستتتتتتتتتتت
در حال افسردگی و قنبرک گرفتن
آخه انگاری خانواده عمو قاصی اینا همه پسرزا هستن...
نوه شون هم پسرههههههههههه

مریم جمعه 16 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:21 ب.ظ

سلام
دختر ارشدوووووووووووی عزیز و دختروووووووووووووووی مهربون ممنون از اطلاع رسانی تون
واقعا نوه شون پسره ؟ مبارک باشه به سلامتی !
ان شاء الله سالم وصالح باشه
قاصدک عزیز ! ناشکری نکنید !
دههههههههههههههههههه

باران دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:45 ب.ظ

سلام وعرض ادب

با تاخیر همه ی مناسبت های گذشته رو تبریک میگم از قدیم گفتن گذشت از قاصدکانه !

همچنان منتظر وعده وعید های اپ کردنتان هستیم

دختروووتون سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:17 ق.ظ

alnilam چهارشنبه 21 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:50 ب.ظ http://zanooy-orooj.persianblog.ir/

سیلام!
چیطوریایید!
هویجوری هوس کردم بیام و برم
که بعدا بتونید پشتم حرف درارید ک ته تغاری باز آپ کرد یاد ما اوفتاد!!

کوثر یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:04 ب.ظ

سلام عمو
من دیگه نمیدونم چی بگم
فقط مثل همیش میگم
خیلللللللللیییییییییییییییی لووووووووووووسی
نمیگین من گناه دارم همش ازتون بیخبرم.
دختراتون که ازتون خبر دارن پس من چی؟؟؟؟
حداقل یه سری!یه حال واحوالی!

کوثر پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:04 ب.ظ

عموووووووووووو
عمووووووووووووووووووووووووووووو
عمووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
ماه رمضون اومدمااااااااااااااا
خب دلم براتون تنگ شده

ستاره مهتابی جمعه 30 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:04 ب.ظ

سلام قاصدک عزیز و سبکبال

حالا فکر دختران را نمی کنید حداقل به فکر دوستای السابقون باشید
نگرانتان هستیم
در ضمن قدم نورسیده هم مبارک باشد
حلول ماه رمضان را هم تبریک میگویم و آرزوی سلامتی و بهروزی برایتان دارم

کوثر شنبه 31 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:31 ق.ظ

ماه رمضان آمد واماااااااااا تو نیامدی

پرستو شنبه 31 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:09 ق.ظ

سلام
یعنی امسال ماه رمضونم مهمونمون نمی کنید ؟؟؟؟
شما که این قدر خسیس نبودی برادر !

تمام ذوق و شوق رسیدن ماه رمضونم، آپ های روزانه ی این جا بود .

باشه!

سکوت پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:06 ق.ظ

رمضون امسال بدون جناب قاصدک و مریم خانم و دایی جانم اصلا نمیچسبه

ش.خ

کوثر یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:43 ق.ظ

ناامیدمون کردی عمو

فاطمه یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:33 ب.ظ

سلام اقا جون..

نماز وروزهاتون قبول باشه!امسال که خبری از اپای شبانه روزی نبود حداقل خودتون بیاین مردیم ازدلتنگی اخههههههههه

مریم دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:03 ق.ظ

سلام قاصدک عزیز
طاعات و عباداتتون قبول
گفتم شاید آپ کرده باشید اما ... انگار این نت زدگی دست از سر شما برنمی داره .

فاطمه جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:58 ب.ظ

سلام..

این اپ احتمالا تا رمضان سال دیگه برقراره حالا ببینید

چطورین بابایی؟سرحال وقبراق ببینمتون همیشه

ستاره مهتابی جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:21 ب.ظ

سلام کجایی قاصدک ؟
اگر نیایی دیگه بهت نمیگم " قاصدک سبکبال "
اگر هم مثل من نمیخواهی آپ کنی ، حداقل به دوستان سری بزن ....
یاد ماه رمضان های قبل بخیر
انشاالله که حالت خوب باشه و نیامدنت فقط بخاطر بی حوصلگی باشد و لاغیر

alnilam یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:54 ب.ظ http://zanooy-orooj.persianblog.ir/

روزها پیش مردی را دیدم که پا نداشت
و او قهرمان تمامِ رویاهای من شد
چون او به خاطر امروز من پا نداشت . . .

سیما چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:57 ب.ظ http://sima-s-r.blogfa.com

سلام
امیدوارم حالتون خوب باشه
گفتم بعد از مدت ها و گذروندن گرفتاری های کنکور یه سری هم به شما بزنم
منم آپم خوش حال میشم بیایید
والبته شرمنده بابت این همه مدت سر نزدن
تا بعد موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد