دیار ِقاصدک
دیار ِقاصدک

دیار ِقاصدک

روزجهانی آلزایمر گرامی باد!

 

بازم سلام 

راستش تو پست قبلی اصلا بنا نداشتم بگم تولدمه یاجشن بگیرم واز این دست لوس بازیها 

شرح ماوقع را تا حدودی به دوستان گفتم که تا حالا اصلا جشن تولد برام کسی نگرفته! 

اینم که امسال یادم بود از صدقه سری عروس خانوم بود که از یک هفته پیش فرت و فرت! 

مسیج داد که:پیشاپیش تولدت مبارک 

تو پست قبلی در حقیقت خواستم گلایه دوستی را لو بدم! اونجا که نوشت: 

تولدت مبارک بی معرفت 

اما امشب که از مهمونی برگشتم و با سیل کامنتهای دوستان و بویژه باران عزیز و دخترووو 

مواجه شدم، گفتم پس بذار لااقل بمناسبت تولدم هم شده دوسه خط بنویسم 

 

اما بعد. 

تو این فکر بودم که چرا اصلا کسی یادش نمی مونه من چه روزی به دنیا اومدم؟؟!!! 

تا اینکه امشب  جوابی متقن و اساسی  پیدا کردم!! 

میدونید چی بود؟؟؟!!.باور کنید تا به همسرم گفتم زد زیر خنده و گفت کاملا صحیح میباشد 

اونم این بودکه داشتیم تو مهمونی شبکه ای فارسی زبان را نگاه میکردیم که رسید  

به برنامه ای مانند تقویم تاریخ! میدونید بیست و نه شهریور چه روزیه؟؟!!! 

روز جهانی آلزایمر(خدا وکیلی جدی میگم) 

برا همینم هست که در این روز مهم همگی آلزایمر میگیرند و یادشون میره لااقل همون کادوی معروف برای آقایان(شورت و عرقگیر) را بگیرند 

پس ازمن به آیندگان نصیحت که روز29شهریور بدنیا نیان 

همشهری عزیز هم هرچه زودتر تشریف ببره ثبت احوال و همون آذر ماه را بگه درسته ولاغیر! 

از تمامی دوستان بابت تبریکشون و بویژه از سمانه خانوم عزیز و بخصوص باران گرامی 

بخاطر کادوی ویژه شون بی نهایت ممنون وسپاسگزارم 

اینقدر برام جشن نگرفتند و کادو ندادن که ذوق زده شدم و زود کادوی باران عزیز را اپلود کردم و 

همین انگیزه ای شد برای نوشتن این آپ(لازم شد سرفرصت به آلبوم عکسهای باران 

تو پرشین یه دستبرد بزنم!.خبرنداشتم عکس قشنگهاشو کجا قایم کرده؟!!) 

 

همیشه شاد و سلامت و برقرار باشیدتابعد یاعلی مدد

حبیب افتاد تو جوووب!!

 

سلام بر همگی 

واقعاً شرمنده الطاف بی چشمداشت ! و ناتمام دوستان بوده و هستم 

راستش نت زدگی و بعدشم مسابقات ورزشی مجال نداد که خدمت برسم تاااا جمعه که 

کاش میتونستم در برابر پیشنهاد دوستان مقاومت کرده و پا به ورزشگاه آزادی نمیذاشتم 

اشتباه نشه لطفا!!!!.جنبه باخت داریم.خوبشم داریماما مثل خیل بیشمار قرمزدوستان 

میگم که پرسپولیس نه به استقلال بلکه به حمیداستیلی و دریک کلام به سیاست بازی ِ 

کثیف آقایان ِ چسبیده باختانشاالله در پست بعدی به بخشی از این چسبیده های سیاستمدار که مثل بختک افتادند رو باشگاه مردمی پرسپولیس، خواهم پرداخت.  

عنوان این پست را گذاشتم:حبیب افتاد تو جوووب!!ولی ربطی به حاج حبیب کاشانی 

نداره هااا.!.ربطش را تو پی نوشت دوم پیدا کنید!

علی الحساب این آپ را به منزله بازگشت مجدد قاصدک پذیرا باشید ولاغیر!  

پ.ن(1) بسم الله ابتدایی را تعمدی درست کردم و تقدیم همگی و بخصوص آبی دوستان 

میکنم که مبادا انگ ِ بی جنبه بودن بزنند 

پ.ن(2) پیرو همون سیاست قبلی که هرکی اینجا پیغام داد: 

دلم برا غرغرکردن هاتون تنگ شده! یعنی دلتنگ خودم شده!! پیام زیر را هم 

همونجور برداشت کنید! البته فرستنده این پیام همون قبلی نیست هاااا  

تو از میان نور باز گشته ایی

از میان عشقبازی نارنجی و سرخ

از میان بوسه های دزدانۀ شاپرک و بوته یاس

از میان فریادهایی پر از سکوت تنهایی

و خدایی که در آن نزدیکی

با مهربانی

خورشید را قسمت می کرد

سلام
تولدت مبارک  *بی معرفت*!!!!   

ترجمه: یعنی اینکه بازم دفتر زندگی قاصدک یک ورق خورد! نمیدونم بقول گاندی، بگم 

یک سال پیرشدم یا به عمرم اضافه شد؟!!(قریب به مضمون) الغرضضضضضضضضضضض 

منظوراینکه:بازم ، حبیب افتاد تو جووووووببر وزن ملودی:هپی برت دی تووو یووو 

زنده باشید وهمیشه سلامت. تابعد یاعلی مدد