دیار ِقاصدک
دیار ِقاصدک

دیار ِقاصدک

حاشیه های قاصدک

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

عکسی و مناسبتی!!

سلام بر همگی 

راستش زیاد خوشم نمیاد عکس ازخودم بذارم اینجا 

اما در قبال درخواستهای خیل مشتاقان! نتونستم بی تفاوت بمونم 

پس اینم عکسی در رابطه با مراسم تقدیر ازجانبازان قبل ازبازی پرسپولیس.سایپا  

 

بقیه عکسها هم خب مثل همینند دیگه!! 

اما نه!!! 

درجهت اطاعت امر دوستان عزیز!! و ایضاً خیل مشتاقان! در پست بعدی چندتایی عکس از همین مراسم و قاصدک و خودم! که قول داده بودم میذارم!..رمزش هم چون وقت ندارم بیام به همگی بدم! همینجا میگم رمز ورود به پست بعدی چیه تا همه بدونن 

 رمز پست بعدی: سال تولد خودم!!اگرم یادتون رفته چنده؟!.آدرس آدینه هاراببینید!!

خب اینجا همه محرمند و غریبه نداریم دیگه؟؟!!! 

الان خانوم معلم میگه:گندت بزنن!!! من که گفتم توعمرم همچین قاصدکی ندیدم والله!! 

نوبره این قاصدک!.پست رمزدار میذاره رمزشم به همه میگه!! 

پ.ن: 

شرمنده بابت عدم حضور پـُررنگچهارپنج روزه شدیداً کسالت دارم و برا همین زیادنمیتونم درخدمت باشم.اما همیشه بیادتونم 

زنده باشید و همواره سلامت.تابعد یاعلی مدد