دیار ِقاصدک
دیار ِقاصدک

دیار ِقاصدک

قاصدک ِبا بصیرت


http://www.eteghadat.com/Files/user1/besm/b_101.png

سلام و صدسلام به خیل مشتاقانی که خواستار بازگشتم بودندمغرور

خیل مشتاقانی که دیگه تعدادشون به عددانگشتان یک دست هم نمیرسه (توپرانتز بگم که الان خیلی خیلی شاکی ام)آخه یه پست نوشتم طولانی!!خواستم جبران غیبتهام بشه! اما درست لحظه ارسال نتم قطع شد و در وصل مجدد یهو دیدم تموم نوشته هام پریدوحشتناکعصبانی

طبق معمول،فی البداهه نوشتم، ّّپس هرچیش یادم مونده دوباره مینویسم!خجالت


طی این مدت از نبودنم چندوقتی درسفر بودم و بعد چندی درسمینارها و چندی بیماری و چندی شرکت درمسابقات(با لحاظ نَفس ورزش و مقام قهرمانی!)نیشخند

ازاونجاکه مثل فاطمه خانوم بلدنیستم برای یک سفر دوروزه ده تا آپ ِسفرنامه نویسی بذارم! پس همینقدربگم این مدت بااحتساب تعطیلات عید، به اصفهان و استان مرکزی(آشتیان) و ابیانه کاشان وقم و جزیره ابوموسی سرکی کشیدم.والسلاممتفکر

(اوفیشش.چندوقت بودکامنت شکلکی نداده بودم بایدالان تواین پست عقده گشایی کنم وفاصله بین حروف هم حتی الامکان نذارم)تماسچشمکشیطان

یه آپ چندساعت پیش نوشتم برا همین ارجاعتون میدم اونجا تا بلکه کمی از غیبتم توجیه بشه! چون حوصله توضیح مجدد ندارم وکمی هم کسالت، پس،دوست داشتیداونجاسر بزنید.:

http://janbaz2.blogsky.com/1391/08/15/post-29/

http://www.vafanews.com/tasvir/22950.html


ولایت

اینو باید اول میگفتم که یادم رفتخجالت

عیدغدیر خم بر عموم دوست داران مولا علی (ع) مبارک باد.

ولایت از دیدن من ناقابل فقط مختص مولا علی(ع) است و11 فرزندش ولاغیر!!!!!!!!

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة علی بن ابی طالب


جنگ نرم

انسان معمولا با شنیدن یا خواندن کلمه یا صفتی که از آن آگاهی کامل ندارد برای خود تصویرسازی از آن کلمه مجهول! دارد./نمیدونم اول بار کی و کجا این واژه"جنگ نرم" راشنیدم اما یادمه که همیشه باشنیدن این کلمه یاد کِـرمها و لول خوردن شون میافتم!شیطانسر این کلاسهای آموزش خبرنگاری هم، سرداری ازسپاه که سِمَتِش مسئول مقابله باجنگ نرم بود حضورداشت.!.مار ازپونه بدش میاد دم لونه ش سبزمیشه!سبز.ایشون عنوان داشت که:

حماسه 9دی ازفتح خرمشهر هم بااهمیت تربود چون 9دی الهام گرفته ازخدا بود!تعجب

یواشکی زدم به بغل دستیم که فرزنددوستی جانبازبود وگفتم: منظورش همون روزیه که بابات رفت کلی ساندیس خورد هااااخنده

به هرحال.چون به کارت خبرنگاری جهت لول خوردن! نیاز دارم مجبورم افسرجنگ نرم باشم و لول بخورم تو لونه زنبورها!شیطاندعاکنیدنیشم نزنن چون نمیتونم ساکت بشینم و یکی هرچی میخواد تو مخم به زور فرو کنه!.عکس از خبرگزاری وفا:


بصیرت
نماینده ولی فقیه درسپاه پاسداران:

علم غیب نداشتیم که احمدی نژاد تغییر جهت میدهد.!

خوشحالم که امروز تمام قد! و مفتخرانه اعلام کنم قاصدک بصیرت داشته و دارد! مغرور

آخه چقدر گفتیم که بابااااااا.نمیگم حتما به موسوی رای بدید اما لااقل برید رای سفید بندازیدتوصندوقها و به این آقا رای ندید.ضدولایت نیست که هست!.اقتصاد بلده که نه!!

مدیریت میدونه چیه که معاذلله!

فقط با رمل و اسطرلاب و جمشیدبسم الله میتونه مدیریت جهانی کنه ولاغیر!وحشتناک


متلک گفتن خوب نیست اما این متلک سیاسی را هم بعنوان حُسن ختام بگم و برم!:

ایران جهت امدادرسانی به توفان زدگان سندیِ امریکا اعلام آمادگی کرد!!تعجب

زلزله زدگان آذربایجان هنوز تو چادرهای تابستانی و پیک نیکی دارن سگ لرز میزنن! اونوقت تو نیویورک که گردبادسندی، بیشترین خسارات را بجا گذاشته، چادرهایی مشاهده میشه که مردم برن هم موبایلهاشون را شارژ کنن و هم سری به ایمیلهاشون بزنند!.حتما خوندیدکه: فرماندار نیویورک جمهوری خواه هست و طرفدار میت رامنی، از تلاشهای شبانه روزی ِ اوباما تشکرفراوان کرده؟! لازم به توضیح هست که جناب فرماندار، درصورت پیروزی نامزدجمهوری خواه ، پُست معاون اولی را قبضه میکرد!!!.

بنازم به مدیریت جهانی مموتی و رکورد جهانی زدن برای 200 تا خونه دربخشی از شهرهای زلزله زده!.روستاهای دوردست خونه نداشتند مهم نیست.چون دم دستیها را بیشتر اخبارمیتونه پوشش بده.!


فکرکنم بیشترازاین اطاله کلام نکنم بهتره.خجالت

فقط لطف کنید کامنتهاتون را یک باره ندید! چون ازکجا معلوم که برای تبریک سال نو مجبور نباشید همین پست را تحمل کنید؟!قهقهه

ارادتمند : قاصدک عینک

التماس دعای فراوان.تابعد..یاعلی مدد