دیار ِقاصدک
دیار ِقاصدک

دیار ِقاصدک

به فدای لب عطشان حسین


بسم رب الحسین (ع)
باعرض سلام و تسلیت بمناسبت ایام شهادت سالارشهیدان خدمت عموم دوستان گرامی ،از اونجاکه این پست را با تبلت نوشته و ارسال میکنم و چون طرز نگارش و چیدمان اینجا *تبلت*با کامپیوتر فرق داره و نیاز به اعصابی پولادین ! و چون الان نمیبینم چی مینویسم و کدوم طرف عکس این مطلب بالاخره دیده خواهدشد !فلذا ازهمگی عذر میخوام و انشاالله بشرط بقا وحیات ! بعدازمدتی کوتاه خدمت خواهم رسید .
التماس دعای فراوان ...دوستدار همیشگی تان :قاصدک
تابعدیاعلی مدد
نظرات 23 + ارسال نظر
قاصدک(خودم!) چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:57 ق.ظ

سلام برهمگی اولا که خودم : اولللللللللللل بعدشم .خداراشکر بالاخره آپ ارسال شد قبل از کور شدنم ازبس نوشتم و حابجا میشد حرف براگفتن زیاد دارم اونقدر که نمیدونم چی بگم الان ! امابزودی که بودجه ماه آینده را بستم ! یه فکری هم بحال این کامپیوتر زهواردررفته م میکنم (الان خانوم معلم میادمیگه خب بین حروفت فاصله بنداز خسیس اینکه دیگه مسیج نیست بگی مقرون به صرفه تره ) حرف آخراینکه درسته من بیکارنمینشینم و وی چت راجایگزین وبلاگ کردم اماخداوکیلی دلم براتون تنگ شده بود .هیچ جا دیار خود آدم نمیشه بقول دخترووو اوفیشششش مدتی نبودم شکلک گذاشتن برام عقده شده بود خوش وسلامت باشید.تابعدیاعلی مدد

دختروووووو چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:00 ب.ظ

سلام بر عمو قاصی ناپیدا رسیدن بخیررررررر
چه عجب شما از وی چت دل کندید
خودمم اولللللللللللللللللللللللل
چه صفایی داره بعد از مدتها بیای و ببینی عمو قاصیت آپ کرده.
منم تسلیت فراوان برای این ایام..
بعدشممممم اوهوووووووووووووووو عمو قاصی دیگه حنات ÷یش ما رنگی نداره الان دوساله میخای بودجه به این کام÷یوتر زاقارتت اختصاص بدی...
اینقدم پوز تبلتت رو ندهههههههههه
ایشششش
بهونه بی بودجه ایی میکنی بعد میری تبلت میخری.
بعدشم وجودتون خوشحالم کرد
دوستدار همیشگیت دخترووت

من چه عجب ؟خودش چه عجب !!!
خب وقتی مشترک موردنظرکسی نباشم میرم وی چت تازشم ته تغاری را اونجاپیداش کردم ومچشو گرفتم
وای چه حالی میده با تبلت جواب کامنتووووو بدی

دخترووووو چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:02 ب.ظ

عکس انتخابی هم بسی زیبا و خاص است

عکس انتخابی را تغییراتی دادم که جرات کردم زیرش نوشتم دیارقاصدک
مثلااون وسطش نوشتم:آن روز عشق تنهابود !

دخترووووووووووو چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:09 ب.ظ

مشترک مورد نظر این روزهایت کیست که دیگر در دسترس بودن و نبودن ما برایت مهم نیست ؟
خب معلومه حالا مشخص شد..
وی چت بود
تا وقتی وی چت هست دیگه دوستای وبی رو میخاین چی کار فیییششششش ایشش

حق کپی رایت اون مسیج را ندادی هااااا .زود اومدی اینجا نوشتیش هرکی بخونه میگه قاصدک عجب تیکه ای دخترووو انداخت بهت نمیدونن که مشترک موردنظرمن بودم!

دختروووووووووووووووو چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:16 ب.ظ

وای عمو قاصی مگه تو هم هستی
وای اینجا یوهو عوض شد شلکها هم عوض شد..
چه شکلکهای خوشگلی
واییی آخ جوون..
شما همیشه خوش سلیقه ایی و هنرمند

دخترووووووووو چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:19 ب.ظ

وای من به اون تا کامنت اولم امتیاز منفی دادم بلد نبود..
نمیخامممممممممممممممممم

بعدشم بیخووووووووووووووود
مگه قراره تا مشترک مورد نظر نباشه برید وی چت من این ته تغاری رو ببینم باید حسابشو برسم

خب کی میگه وقتی چیزی سردر نمیاری مثل من ،بری سراغ امتیازدادن ؟حالاخوبه خودت منفی دادی اگرمن خواستم برا تست کردن به کامنتت منفی میدادم که الان یه عالمه ایشششششششش راه مینداختی
درمورد وی چت خانوم معلم اطلاعات مکفی دارند ازمن ومیدونن علاف نبودم اونجا اناشکراقاصدکغصه نخور الان دیدم خودمم به کامنتم منفی دادم

دخترووووووووو چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:22 ب.ظ






باورکن من بی تقصیرم ! ربطی به سلیقه من نداشت فقط رفتم قالبو عوض کردم اومدم دیدم شکلکهاش عوض شد کجایند اونهایی که میگفتن شکلکهای اسکای منگله
تازشم دخترووو حالادیدی گفتم آسمون همیشه اینطور نیست خوب میشه ؟گفتی میخام!برممممم

قاصدک(خودم) شنبه 25 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 02:16 ب.ظ

سلام مجددبرهمگی
گرچه کسی اینجانیست منم برا دلخوشی خودم میگم همگیییییییییی
آهای سمانه خانوم آخرین کامنتو اینجاشما دادی بعدش چیکارکردی هیشکی نیومده؟
دیارقاصدک تبدیل شده به دیری فراموش شدهآدمو یاد بیغوله ها میندازه ازبس خلوته
دیشب رد میشدم ازبس ظلمات بود کلی اشباح دیدم و خواستم به روم نیارم شروع کردم به سوت زدن

امانمیدونم کیه دو روزه داره وبلاگ زیر و میکنه بی اینکه نشون بذاره ! حتی امروزاومده به کامنتهای دختروو امتیازهم داده!!!
خب لااقل جواب سلام آدمو بدید تا فکر نکنم کار اجنه بوده

مریم شنبه 25 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 03:38 ب.ظ

سلام قاصدک جان
چشم ما روشن
الان می خوام برم کتابخونه . با همکارم قرار گذاشتم و نمی شه بدقولی کنم وقتی برگشتم بهت سر می زنم
دختروووووووووووو راستشو بگو از کجا فهمیدی قاصدک پست گذاشته ؟
آهان قاصدک جان شکلک منکراتی رو درستش کردم

منمون خانوم معلم عزیز
اما برای اولین بار تمام قد دفاع کنم که خداوکیلی این دفعه را دخترووو خودش بی اونکه من خبربدم فهمیدوکامنت داد ،سنوات قبل شاید تبانی میکردیم اما ایندفعه مقام دومیش بی غل وغش بوده داور هم هیچ طرف غش نکرده ،تازشم شماراکه زودترباخبرساختم ازبرگشتنم

م شنبه 25 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 04:11 ب.ظ

وای چه خبره

اونوقت شما؟؟!
نکنه اون روح سرگردانی که دوروزه تووبلاگم میچرخه شمایی ؟!

مریم شنبه 25 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 05:51 ب.ظ

من برگشتم !
قاصدک جان نکنه شما واقعا فکر کردید خودتون اولید ؟
جهت تنویر افکار عمومی می خوام بنویسم قاصدک تو وی چت چه کار می کنه البته از قول خودش می نویسم

خانوم معلم تو وی چت با خارجیها چت می کنم
دیشب با یک عرب سوری مقیم مصر بحث می کردم به زبان شکسته بسته ی عربی
همش می گفتم کاش دم دستم بودید ازتون کمک می خواستم آخرش با چند تا أنا أنت هذا و شکرا و انا مبسوطٌ جدّاً به مصاحبتک یا عزیزی ووو سر و تهش رو هم آوردم
اولش طرف تا دید ایرانی ام گفت أنت تحبّ بشار الاسد
بعد حالیش کردم دیدگاه نظام با مردم فرق داره که در آخر با این جمله تموم کرد :
شکراً یا ایرانی متشکرین و متشکرات یا اهل الفارس
تازه سنّی هم بود امشب اگر شد می خوام سر فتوای مفتی شون بحث کنم

مریم شنبه 25 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 05:53 ب.ظ

قاصدک جان این جمله هاتونو که واسه احسان خوندم غش کرده بود از خنده ! وقتی محسن آمد ، احسان گفت مامان یکبار دیگه از روی جمله های قاصدک بخون
از این قسمتش خیلی خوشش آمده بود : انا مبسوط جدا بمصاحبتک یا عزیزی

اینا تنویر افکار بود یا رسوا کردن من ؟!!

راستی بعدا هم میگم الان اینجابگم که :دوستان میتونن ازکامنت هرکس خوشش اومدیا برعکس ،به اون کامنت امتیازمثبت یامنفی بدن .نظردهنده هم نامش مخفیه حتی برا مدیروبلاگ (لااقل تاالان من هرچی گشتم جایی ندیدم مربوط به آرا باشه )اینها سرویسهای جدیدبلاگ اسکاست .مطلب را لایک زدنم یکی دیگه شه !.باز ببینم روشون میشه بیان پز بلاگفا را بدن !! الان دخترووو دوتاکامنتهاش3امتیازیه .که حتما یکیشو خودش داده یکی هم من ،سومی رانمیدونم کی داده !!
هرنفربرا هرکامنت یا لایک زدن پستها یکبار میتونه نظربده

مریم شنبه 25 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 06:00 ب.ظ

راستی یادم رفت بگم این 61/01/10 خیلی جالب بود حیف که دیر شده وگرنه کشششششششششش می رفتم

حالا قسمت دوم :
اون عرب سوری دیگه نیومد چت ! از بس به زبان سلیس عربی محکومش کردم لابد !
از این جمله م فهمید که شیعه ام : انا بوقت الوداع اقول الی بعد یا علی مدد !
(وای اینجاشو که برای احسان خوندم مرده بود از خنده ! )
... خب وقت خداحافظی با اینکه عربی بلد نبودم تعمدی دست گذاشتم رو نقطه حساسش سریع گفت انت شیعه ؟

ممنون قاصدک عزیز که در وی چت به اسلام و مسلمین خدمت می کنید

خانوم معلم عزیز
تموم جواباتونو وبلاگتون دادم فقط درمورد آپم .خب مقصر خودتونید وقع ننهادید وگرنه تاسوعا باخبرتون کردم که .اونروز میومدید دیر نبود برا سرقت

بانوی سیب یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:19 ق.ظ http://banouye-sib.blogfa.com/

سلام به قاصدک گرامی
با تسلیت این ایام خدمت شما دوست قدیمی
انشاالله که همیشه خوب باشید من که خیلی نگرانتون بودم شما که وی چت میرید بس بیخیال دوستان قدیمیتون میشید....غیبتتون اصلا موجه نیست باید با خانوم معلم بیایید تا موجه بشه عجب شکلکهای زشتی داره بلاگ اسکای خوش اومدید خیلی خوشحال شدم مریم عزیز خبر داد اومدید دستشون درد نکنه راستی من چند سالیه از تمدن عقب موندماین وی چت چیه به منم یاد بدید ببینم اون موقع ها یادمه حتی با مبایل هم اپ میکردید بهونه کامپیوتر قابل قبول نیستا ...امیوارم همیشه شاهد مطالب خوبتون باشم البته تا عمری باقی باشه...موفق باشید منتظر مطالبتون هستیم

سلام بانوی عزیز باورکنیدهمون موقعی که اینجااومدید داشتم کامنت میدادم وب خانوم معلم جوابتونم اونجا دادم اما برای ارسالش خیلی خیلی عذاب کشیدم چون زحمت نوشتنش راکشیده بودم مصمم شدم هرجورشده ارسال کنم کهبالاخرهمیسر گردید
جوابهاتون اونجاست جزاینکه خب شما پیشترازاین توجناح مابودی که حالا چرا به آسمون ما اهانت میکنید
بعضیها تو اسکای یواشکی میان ازفضای اپلودعکسهاش استفاده میکنن بعد زیر علم بلاگفای آنتن!سینه میزنن
منظورم باشمانیست خودشون میدونن ببم جان !
ممنون ازلطف شما
راستی وی چت برنامه مزخرفیه چون اکثرا اونجا دنبال رابطه برقرارکردن باجنس مخالفند منم دست تقدیر اونوری کشوندم امابه دوستانی که اونجاباهوشون اشناشدم گفتم من اینجا(وی چت)خودمو مثل مستاجرها میبینم و آخرش برمیگردم تو دیار خودم

مریم یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:58 ق.ظ

سلام
قاصدک یکی از اون لایکها مال منه ها !
ببم جان این کارا چیه که به کامنتها امتیاز بدیم ؟ این بلاگ اسکایی ها بیکارند ها ! این کارا رو می کنند که مثلا بگن ما در حد فیس بوکیم !
راستی شما چه جوری تاسوعا منو خبر کردید ؟ مطمئنید یک نفر دیگه رو خبر نکردید ؟!

خب این امتیازهای جلوکامنتهاتونم مال منه
آسمون ماست دیگه '!
خداوکیلی اگر این امتیازدادن ولایک زدن را بلاگفا انجام میداد چقدرتعریفشو میکردید ؟هاننننن ؟!
نمیدونم چرافکرمیکنم شماراخبرکردم !!،کوثرخانوم را مطمئنم خبرکردم
شمارااهم خبرکردم هااا ..شک دارم دیگه !،حالااطرافتون راخوب چک کنید
این قسمت بصورت امانی گذاشته شده تاخانوم معلم بیادانتقالش بده وب خودش !مخ نیست که لامصب !نت گیرپیدا کنه راه حل تولیدمیکنم فرت وفرت !هاهاهاها

بسم الله ؟؟!!.خوبه قبلش کپی کردم هاااا .آخه بی سلام کردن شده من بیام وسط گود؟!اینم مدرک
سلام برهمگی این پست نمونه بارز شهیدکردن کامنتهای من بود ولاغیر ! مثلا الان بانوی سیب ازکجابایدمتوجه بشه من سی باربهشون سلام کردم وتشکرتا بالاخره یکبارش ارسال شد ؟! خانوم معلم .خب نمیگید من مدتی طولانی نبودم و نازک نارنجی شدم ؟لااقل میذاشتید بانوی گرامی سیب سلامم را میدید ومتوجه میشد بی تفاوت نبودم به حضورشون تو دیارم !،کوثرخانوم هم همینطور .گرچه فرق کوثرخانوم بافاطمه و دخترووو اینه که این دوتا من نباشم افسرده میشن(شکلک مغروره)اما کوثرخانوم به طرفةالعینی چندین عموووجایگزینم میکنه !(اعصابم خورده نمیتونم شکلک بذارم) بهرحال دوستانی که نام بردم و بقیه (بخصوص آقاعباسی و جناب سامع و کاووسی گرامی)حتما خانوم معلم بهتون گفته هنوز کامپیوترم داغونه وراحت نمیتونم بیام کامنت بدم پس علی الحساب ازهمینجاعرض سلامم راپذیرا باشید[گل]

فریبا یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:18 ب.ظ http://faribae.blogfa.com/

با سلام خدمت شما جناب قاصدک،
من زیاد شما رو نمشناسم (در واقع اصلآ نمیشناسم)‌!
از وبلاگ مریم جان اومدم اینجا !
البته قبلآ ها کامنت شما رو اونجا میدیدم و حالا بعد از مدتها دوباره دیدم کامنت گذاشتین، لذا گفتم سری بزنم بهتون ..

انگار چیز دیگه ای برا گفتن ندارم !!
به هر حال از آشنایی با شما خوشوقتم ..
روزتون خوش ..

خوش اومدید به دیار فراموش شده ما
البته بعدهابیشترآشنامیشبم فقط خوشحالم ازطریق وبلاگ خانوم معلم آشناشدیم و تشریف اوردید اینجا و نه به سفارش خود خانوم معلم !!
این قسمت را خانوم معلم حتما میان جواب میدن متوجه شدن منظورم را
فریباخانوم گرامی حتمااولین فرصت خدمت میرسم .زنده برقرارباشد

بانوی سیب یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:54 ب.ظ http://banouye-sib.blogfa.com/

سلام قاصدک عزیز
ممنونم که کامنت گذاشتید در وبلاگ مریم عزیز خوندم و منم از بلاگ اسکای بیشتر راضیم بلاگفا خیلی وقتها دچار مشکل میشه الان کلی کامنت نوشتم برای کوثر عزیز اما وقت ثبتش سرویس غیر فعال شد ....راستی این امتیاز دادن به چه صورته من هنوز سر در نیاوردم منم اخه هنوز بروز نیستم ..فکر کنم وی چت همون چت رومهای دوره جوونی ما باشه اما چند سالی هست که چت کردن یادم رفته و بی ثمر دیدمش و گاهی فقط خانوادگی با پسر خواهر شوهرم اونم با وقت قبلی که در کانادا هستند چت میکنیم ....خوب کردید گفتید که وی چت چه جوریه منم که سن و سالی ندارم میرم وی چت وخدایی نکرده از راه بدر میشم گول این پسر مسرارو میخورم گناهشم میفته گردن بعضی ها یه وقت خود شیفتگی رو میبینی قاصدک عزیز شیطنت ها ی دوران جوونی .....یکی ندونه فکر میکنه همش 18 سال دارم ...خلاصه که خیلی خوشحالم که برگشتید و کامنتهاتون با مریم جان خیلی قشنگه لذت میبرم و چند لحظه ای از اینهمه دنیای غم انگیز دور میشم ...

باران یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 04:22 ب.ظ http://atrebaran49.blogfa.com

سلام جناب قاصدک
پارسال دوست امسال اشنا!!
فکرنکنی دلتنگتون بودم ها چون ازقدیم گفتن دل به دل تونل مخفی داره و جاده ی دوستی بزرگراه دوطرفه ست !!!

به هرحال چشمِ ،چشم انتظاران روشن
راستی بالاخره وی چت دلتون رو زد که تشریف اوردید دیارتون نه ؟!!

به به!چه عجب دیارماهم باران باریدن گرفت ؟!پس چشمتون روشن من اومدم خوش اومدم!هاهاهاها
خب من چه گناهی دارم بعضیهاخوش نشینند وهرروز آدرس عوض میکنن؟!
الان من آدرس همشهری باواسطم وکوثرخانوم راندارم خب!!
درموردتغییر رفتار هم شماراکه دیگه نگووووو حتما الان بیام اونجاکامنت بذارم یه قر و فر جدید کشف کردی ومثلا کامنتهارا بایدسال بعددید یا جوابشوباید بریم تو یک دالان یاکوچه پس کوچه دیگه بخونیم !هاهاهاها
خوبه من لااقل خودم میام اعتراف میکنم مدتی نبودم سرم کجا بندبوده وگرنه الان همگی میومدید اینجا ازچی میخواستیدحرف بزنید!؟آب و هوا ؟!.اینو که السابقون که آشناشدیم گفته بودیم .ایششش
بااینحال ممنون ازحضور همراه باکنایه های مشهدی گونه تون

عباسی یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:41 ب.ظ

سلام

آقا رسیدن بخیر چشم ما روشن

اگر یه زمانی خواستید کلاس آموزش عربی دایر کنید اسم ما یادتون نره

ممنون جناب عباسی عزیز
همین الان باخانوم معلم بحث داشتم که یک کامنت اساسی منونذاشتید یانرسیده ؟چون توهمین کامنت مفقوده اتفاقاعرض سلام بودخدمت شما
آقاعباسی شما شاهد -اگر من یک خصوصی از دوست مشترکمون علنی نکردم .تادیگه منو رسوانکنه بخاطر زبان عربی

مریم دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:20 ق.ظ

سلام
من یک امتیاز به کامنت باران دادم تازه می خواستم یک امتیاز دیگه هم بدم گفت شما قبلا امتیاز دادید
هم کامنت باران خیلی جالب بود و هم جوابیه ی شما (حضور همراه با کنایه های مشهدی گونه تون! )
راستی یادم باشه دیگه براتون خصوصی ننویسم

اصولاهرنفریکبار میتونه به کامنتهای خودیادیگران امتیازبده اگراونطوربود که من شصت امتیازبخودم میدادم !!
امادرکل به تموم کامنتهاکه اینجامیذارن 1امتیاز میدم البته ازدیشب تاالان نمیدونم چی شده نمیشه امتیازدهی.آقا عباسی یک امتیاز طلبت برادر
خانوم معلم که فقط کامنتهای دوستانی که تیکه بارمن میکنن امتیاز میده

مریم سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 04:14 ب.ظ

سلام
قاصدک عزیز وقتی 1 ماه از تاریخ آپ کردن یک پستی بگذره بلاگفا به طور خودکار کامنتهای اون پست رو تاییدی می کنه برای همین اون دو تا پستی که شما دیدید بخش نظراتشون تاییدی شده !
امانتی تون رو فرستادم بخش تماس با من دیارتون

آدم ازاین بلاگفای شما چه بدعتهای مسخره ای که نمیبینه والله
ممنون اماهرکارکردم عمل نکرد تو پستهام .
راستی باچندتا آی پی میایید اینجا!؟فکرکنم الان بافیبترشکن اومدیدچون پرچم ایران ندارید خب یه نفر به منم یک فیلترشکن بده ثواب داره والله

باران سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 05:04 ب.ظ

سلام وعرض ادب ! اونم از ترسم ولاغیر...

مریم جون بدان واگاه باش جناب قاصدک کلی تهدید کرده بابت تیکه انداختن مجدد وگرنه نهضت همچنان ادامه داشت ومن در حال جمع کردن امتیازها!

مشکلی نیست میگن گذشت ازبزرگانه منم سعی میکنم تغییر رویه بدم و با هندوانه وارد بشم فقط قاصدک مدیونی اگر بری جلوی اینه تا ...

تهدیدکجابود؟چراحرف در میاری برا بچه مردم
امتیاز راهم خودم اول دادم.!.انگاربایدبرا کامنت همه بنویسم که ببین من 1امتیازبهت دادم هااا
هواخیلی سردشده ! امروزشوفاژهامونو روشن کردیم ! چه زودتابستون گذشت ! تابستون و یخچال و

صزئذ۲ن۳ثالها۳لمصها۳زکتر چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:50 ب.ظ

وتشثلبزنلصثبنانساثبزنمتدسقبم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد